{7}-Στοίχημα.

122 14 4
                                    

Κεφάλαιο 7ο

"Ντέιβιντ.",είπα βαρεμένη και ένιωθα να με καίει με το βλέμμα του.

"Αω,τόσο λίγο σου έλειψα που δεν γυρίζεις καν να με κοιτάξεις,γλυκό και απροστάτευτο γατάκι;",με ρώτησε όσο είχα ακόμα γυρισμένη σε αυτον την πλάτη μου.

Οκέυ,αρχίζω να κριτζάρω εδώ πέρα.

"Αν και απολαμβάνω τη θέα της πλάτης σου,θέλω να--"

"Σταμάτα.",είπα ρολλάροντας τα μάτια μου και γύρισα πρώτη φορά να τκν κοιτάξω για σήμερα.

Ουάου.

Φόραγε ένα μαύρο τζιν,σκισμένο όπως πάντα στα γόνατα,ενώ απο πάνω λες και το ήξερε ότι θα βάλω μπορντό,το συνδύασε με μπορντό πουκάμισο με τα πρώτα κουμπιά φυσικά ανοιγμένα και τα μανίκα τυλιγμένα μέχρι τους αγκώνες.

Οι φλέβες των χεριών του ήταν πολύ έντονες ειδικά την ώρα που ήπιε μια γουλιά απο το ποτό που κράταγε.

Τατουάζ έκαναν την εμφάνιση τους στο εσωτερικό των χεριών και των δυο,κάνοντας με να καταλάβω πως έχει όντως γεμίσει το σώμα του με αυτά.

"Ξέρεις,μικρή,η φωτογραφία κρατά πάντα περισσότερο από το να με τσεκάρεις από πάνω μέχρι κάτω.",είπε,σταματώντας με από το να τον τσεκάρω και κοκκίνησα ολόκληρη,κάνοντας τα παιδιά δίπλα μου να γελάσουν.

Ρεζίλι,μόλις τον τσέκαρα;

"Δεν σε τσεκάρω,πανηλίθιο πλάσμα.",του είπα και εκείνος τώρα έριξε ένα πονηρό γελάκι,πλησιάζοντάς με.

"Μάλιστα.",είπε πονηρά κοιτώντας με και ύστερα γύρισε προς το παιχνίδι που λέγαμε πριν,"Είσαι να παίξουμε;"

Έλα μου;

Αν εννοεί να παίξουμε με κούκλες,τότε δέχομαι.

"Τι να παίξουμε;"τον ρώτησα και εκείνος ξαναγύρισε τα μάτια του σε εμένα.

"Beer pong,μικρή.",είπε βαριεστημένος,"Με στοίχημα,φυσικά."

Στοίχημα;Τι στοίχημα;
Όπως τζόκερ η Λόττο που παίζουν οι σημερινοί παππούδες μας;

"Και για ποιο λόγο να το κάνω αυτό,ακριβώς;",τον ρώτησα,σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος μου και τα μάτια του κόλλησαν για λίγο στο ανοιχτό ντεκολντέ μου,πριν τα επιστρέψει στα μάτια μου και πιει άλλη μια γουλιά από το ποτό μου.

"Δεν θες να νικήσεις τον περίφημο Ντέιβιντ Νίλσον,γοργονίτσα;",με ρώτησε λες και έπαιζε μαζί μου.

Το Μυστικό ΤηςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon