Razgledala sam knjižnicu oko sebe. Voljela sam taj miris knjiga, za mene je to bilo najljepši miris i mogla sam da uživam čitajući ovdje, a usput sam dobijala novce za osobno uživanje i posao.
Telefon me trgnuo iz misli kada je zazvonio. "Halo, samo da potvrdim da idemo večeras?", Daša je upitala.
"Idemo naravno", prevrnula sam očima.
"Gdje si sada?"
"Na poslu Dašo, na poslu", otpuhnula sam.
Odahnula je. "Kako se osjećaš u svom carstvu?"
"Ovdje je tako toplo i lijepo", zadivljenim tonom sam pričala.
"Ima li ikoga?", zašto nekada ne pronađe novu žrtvu za smaranje?
Prevrnula sam očima. "Tinejdžeri su ovdje traže neke enciklopedije", pogledala sam u vrata koja su se otvorila. "Sebastijane?", otvorila sam usta.
"Koji Sebastijan? Čekaj došao je čak tu? Naskoči ga Tara imaš priliku", smijala se na telefon.
Začuđena zbog njegovog dolaska prekinula sam vezu. "Dobar dan", progovorila sam.
"Ćao lajavice", namignuo je.
Prevrnula sam očima. "Izvolite?"
"Divno jer smo na 'vi' lajavice"
Sklopila sam oči. "Sebastijane, ne budi naporan"
Sjeo je na moj stol i bio je u visini moje stolice. "Zašto mi nisi rekla da poznaješ moju sestru?"
"Nisam mislila da je to ista osoba", zadignula sam obrvu.
"Najednom nisi znala?" ,sarkastično me upitao. "Toliko si pričala s njom u avionu i svidjela joj se da mislim da si muško ona bi te uhvatila"
"I ona je meni postala užasno draga", milo sam rekla.
Prevrnuo je očima. "Došao sam po samo jednu knjigu pa idem", ustao je sa stola i otišao među police.
Otišla sam za njim. "Nedostajem ti?", upitno me gledao.
"Aha, luda za tobom", namignula sam mu.
Šteta je da komad propadne, bacila sam se u akciju.
"Zaista?", uhvatio me za zglobove i prislonio uz police.
"Zaista", potvrdila sam.
"Vidiš postoji šansa da te oženim", približio mi se u lice.
Pomaknula sam glavu u stranu. "U drugom životu ljubavi", pomilovala sam mu čeljušt i izvukla se iz njegovih ruku, mada mislim da on nije opustio stisak nikad se ne bih isčupala.
No, predugo sam se veselila vratio me nazad na isto mjesto. "Ne planiram se igrati s tobom mačke i miša po tvojim pravilima", zabio je ruku u moju kosu i prilijepio usne uz moje.
Promrdala sam glavom, a onda se opustila i uzvratila poljubac, ali sam postala svjesna da ga ne poznajem i maknula sam se od njega. "Bezobrazno od tebe, jako bezobrazno", bijesno sam progovorila.
Naravno da mi se svidjelo, ali neću to priznati.
Ponos je uništio više ljubavi nego bilo šta drugo.
"Uvijek uradim ono što želim, logično je. Bilo bi bolje da i ti to tako radiš na taj način", slegnuo je ramenima.
"Nemoguć si, nepodnošljivo retardiran i ne mogu da vjerujem da postoji osoba koja je tako bahata i ti si jedan narcis i veliko govno!", uhvatio me i prilijepio svoje tijelo uz moje.