15.

6.1K 263 74
                                    

Izlaske doista nisam voljela. Oduvijek su moje prijateljice bile te koje su potencirale izlaske dok sam ja bila onaj tip koji će radije ostati kod kuće i čitati knjige nego ići van.

Međutim, sada kada vidim koju sreću zbog jednog običnog izlaska doživljavaju Alba i Daša, radujem se i ja s njima.

"Misliš da ću večeras nahvatati nekoga?", upitno me Daša gledala dok je stavljala i posljednji sloj maskare.

Prevrnula sam očima dok sam sušila svoju kosu. "Mislim da nećeš"

"Baš si prava prijateljica, tješiš me za medalje", pogledala je u Albu tražeći pomoć.

"Isuse, zašto misliš da će ti David dozvoliti da nekog odvedeš u svoj stan čiji je glavni vlasnik on kao i čitave zgrade ukoliko si zaboravila zna i kada se pomjeriš", bijesno sam je pogledala, dosadilo mi je gledati njezino ponašanje i poricanje onog što se dešava između nje i Davida.

"Oprosti Dašo, ali i ja isto mislim. David to neće dopustiti sve i da poželiš učiniti takvo nešto", Alba joj se slatko osmjehnula.

Daša je ispustila krik i lupila glavom od stol. "Šta da mu radim više? Da odem i skinem se kao od majke rođena i kažem uzmi me molim te?", upitno nas je pogledala.

Alba se nasmijala i pogledala u mene. "Ne Dašo, to nije rješenje. Stavi ga na ignorisanje to uvijek pali", namignula je.

"Šta ako kod njega ne pali? Kod njega ništa ne pali kao kod ostalih ljudi. On je poseban i čudan u pičku materinu", opsovala je ustajući od šminkarskog stola.

Šutjela sam i nisam željela niti riječ reći. Inače sam oduvijek bila osoba koja je jedina slobodna u društvu i koja daje najbolje ljubavne savjete. Ne znam koju sam ja to moć imala, ali sam znala procijeniti namjere čovjeka. Davida kao čovjeka nisam mogla procijeniti, bio je toliko težak i toliko čudnovat da sam se nekada i ja plašila njegove šutnje i burnog pogleda.

Sjela sam za stol i našminkala se, a potom obukla svoju ljubičastu haljinu sa izrezom na ramenima i crne štikle. "Jeste li spremne?", upitala sam ih i izašla iz svoje sobe.

Klimnule su glavom. "Kunem vam se ne bude li Sebastijan večeras ništa poduzeo ja ću. Pamtit će se do vijeka", očajno sam progovorila.

"Snajka uz tebe sam", Alba me šaljivo lupila po dupetu i krenule smo s autima do kluba.

Kada smo došle ispred Davidovog kluba ušle smo unutra i ogledala sam se oko sebe u čudu ne vjerujući koliko je tinejdžera ovdje. Ja kad sam bila tinejdžer nije mi na pameti bio izlazak u kratkim haljinicama, a ove današnje generacije su postale sve luđe. Misle da će biti bitniji i bolji ako kopiraju nekog ko uopće ne daje dobar primjer djeci.

Ali ko sam ja da se miješam?

Sjele smo u naš separe i ispijale piće. Ja nisam večeras planirala mnogo piti. Možda samo par čašica, nisam imala ideju kako ću doprijeti do Sebastijana, ali sam znala da će ovo klupko već večeras biti odmotano.

Ili ćemo biti zajedno ili se nikada više nećemo vidjeti.

Iz misli me trgnula ruka koja je stajala ispred mene. Digla sam pogled i vidjela nepoznatog dečka. "Ja sam Andrija, Albin dečko."

"Baš mi je drago što sam te upoznala, ja sam njezina prijateljica, Tara drago mi je", nasmiješila sam se i klimnula glavom.

"I uskoro moja snajka", zacerekala se Alba.

"Petljaš sa Sebastijanom?", zainteresirano me pogledao Andrija.

Klimnula sam glavom. "Slušaj, možda nisam pravi primjer za davanje nekih savjeta, ali otpusti tu menadžerku zbog neke glupače izgubit ćeš pravu ljubav", klimnuo je glavom.

"Već je otpuštena. Shvatio sam da je Alba upravu i ona se zaista nabacivala meni", prevrnuo je očima.

"Naravno da se nabacivala zašto me nisi odmah poslušao?", Alba je ljutito prekrstila ruke.

Odmahnuo je glavom. "Ženo ubij me sad, otpustio sam je i kraj", suzio je oči gledavši u nju i odmah se povukla.

"Ne moraš se odmah mrknuti", razburšila mu je kosu.

Daša je ustala i povukla me na podij da plešemo. "Ženo koju ti energiju imaš", otpuhnula sam umorno dok se ona i dalje uvrtala kao lujka.

"Obožavam ovu pjesmu!", vrisnula mi je na uho.

Klimnula sam glavom sarkastično. "Baš se pitam zašto", okrenula sam se oko sebe i vidjela uperene poglede ka Dašinim plesnim pokretima.

Bila je zaista vješta s pokretima, elegantno popunjena žena i prije svega zgodna, ali ona je smatrala da kao odbojkašica treba da bude mršava i zato je često bila na dijetama.

Moje oči susrele su se sa zelenim koje su sijale pod svjetlima reflektora. Išao je ka ovamo i nisam znala da li da se maknem od Daše ili da ostanem?

Dašo, crno ti se piše.

Baš kada je pjevao najzanimljiviji dio opisujući njih dvoje David joj je prišao s leđa i prislonio uz svoje tijelo grubo stezajući njezine kukove uz svoje.

"Sve bi, sve bi ja i ti
kad nas niko ne vidi
al' noćas lagaćemo ljude
osećanja krićemo, prijatelji bićemo
što tajno, tajno se ljube"

Mahnula sam mu i otišla od njih, a meni se kroz maglu učinilo da mi se osmjehnuo.

Znači tako Sebastijane? Nije htio čak niti doći u klub.

Ne želiš ti na moju teritoriju, ali ja ću na tvoju rado. Spremila sam svoju torbu i pozdravila sam se sa Albom i Andrijom, sve mi se činilo kako je Andrija postao moj novi prijatelj.

Sjela sam u auto i bijesno nagazila do Sebastijanove zgrade. Uletjela sam u lift kao da me svi vrazi gone, a potom me taj isti lift doveo do njegovog stana. Pozvonila sam i gledala u vrata.

Gotovo je Sebastijane.

Otvorio je vrata i iznenađeno me promotrio. "Tara?"

Gurnula sam ga s vrata i ušla u njegov stan, a potom u njegovu spavaću sobu. Ušao je za mnom i stao pred mene. "Ti misliš da sam ja glupa i da se ne znam boriti za neku osobu. Činiš me slabićem i bježiš od mene?", gurnula sam ga u prsa.

Pogledao je u moje ruke, a potom u moje lice. "Činiš sebe slabićem, bježiš od osjećanja. Bježiš od svega što možeš imati sa mnom zar ne? Jer si pizda Sebastijane", bijesno sam ga gurala u prsa.

"Misliš da nemam pojma i da mi ništa nije jasno, ali ja znam odlično na čemu stojim s tobom Sebastijane!", dreknula sam se na njega i gurnula ga još jednom u prsa.

Šutio je i ciljao me očima. "Ja samo tebe vidim i do sad sam jasno dala do znanja da mi se sviđaš, ali izgleda da ti i nije baš jasno zar ne?", bijesno sam otkopčavala dugmad njegove košulje.

Košulja je pala na pod i on me i dalje samo gledao bez ikakve reakcije. Grubo sam ga uhvatila za vrat i poljubila, par trenutaka je stajao, a potom me uhvatio oko leđa i povukao grubo ka sebi. Zubi su nam se sudarali u poljupcu i čini mi se da sam vidjela čitavu galaksiju, ali sam uživala.

Povukao me za sobom na krevet i svukao haljinu. "Sad ću ja tebi dati do znanja da te volim, a ti si tako ćorava i mali namćor", ljubio je moj vrat.

"Ti si taj koji je pobjegao", jedva sam progovorila.

"Više nema bježanja, od sada pa zauvijek", grubo je sastavio svoje usne sa mojima.

I znala sam da sam ja donijela odluku ovim potezom, a moja odluka je da sam zauvijek njegova kao i on moj.

A/N

Samo ste jučer bili bez nastavka. Potrudila sam se baš izbaciti ga u što kraćem roku. Razmišljala sam da se ovo desi u sledećem nastavku, ali pošto obožavam broj 15 morala sam 😊🌹❤️

Volim vas ljudeki još 5 nastavaka do kraja.

Oženi me 🔚Where stories live. Discover now