Kroz život sam imala mnogo želja, no sve što sam postajala starija shvaćala sam da ukoliko nešto želim to sebi sama trebam i ostvariti.
Shvatila sam da nikog ne zanimaju tuđi problemi i da će vas svi saslušati, ali rijetko ko razumjeti.
Ja sam pronašla osobu čiji problem postaje i moj problem, gdje moj problem postaje i njegov problem.
Takve osobe su zaista vrijedile u životu.
Prošla je točno godinu dana otkad me Sebastijan zaprosio. U međuvremenu rodila sam malenog anđela koji sada ima tri mjeseca. Voljela sam djecu i djeca su voljela mene zato je Sebastijan sebi dao za zadatak da imamo mnogo beba.
Bila mi je smiješna situacija kada sam shvatila da moram odrasti i preći na neki drugi nivo. Morala sam biti zrelija nego što sam sada i to mi je teško padalo. No, vremenom sam se navikla biti ozbiljna žena.
Naravno da mi Sebastijan nije dozvolio da radim nakon porođaja, želio je da budem uz našu bebu i ponudio mi je posao u svojoj firmi. Bila sam polaskana poslom na jedan jedini način, a to je da sam ja radila od kuće na projektima.
Voljela sam ga i on je volio mene, naša ljubav se rasplamsavala sve više i više. Hana nije bila uzrok mojih nespavanja, čak šta više bila je mirna beba kojoj je bilo bitno samo da jede i spava.
"O čemu razmišlja moje sunce lijepo?", Sebastijan mi se približio iza leđa i zagrlio.
Izdignula sam glavu prema njemu i poljubila ga. "O našem životu, dosta toga se promijenilo u kratkom periodu. Da li je stvarno bilo dovoljno tako malo da se zavolimo?", upitno sam ga gledala.
"Gluposti pričaš, najiskrenije plašio sam se i braka i djece i svega što jedna pametna žena može donijeti u život, ali tebe se nisam plašio. Ti si naprosto luda osoba i povjerovao sam ti. Volim te Tara", zagrlio me i svoje ruke smjestio na dno mojih leđa.
Slušala sam otkucaje njegovog srca i samo se podsjećala kako je on samo moj. "I ja tebe volim."
U životu je bitno samo da dovoljno želite i budete ustrajni u svom cilju jer ja sam u svom bila. Moj jedini cilj je bio da postanem optimističnije biće i postala sam. Uz Sebastijana.
Pronađite sebe uz nekoga.
A/N
Idemo sada na sezonu "Zaštiti me", znam da nju čeka puno vas i zato sada trkom tamo ko nije ❤️
Druga stvar, jako mi je žao što završavam ovu knjigu ne mogu vjerovati da je u mjesec dana završena, brzinska knjiga nema šta.
Treće pročitajte knjigu MarinaC990 "Adventure", knjiga je vrlo zanimljiva i djevojka se trudi dajte joj šansu☺️❤️
S&T