Prijateljstvo je jedna velika stvar koju ljudi olako shvaćaju. U današnjici svako svakome glumi prijatelja, ali je malo onih pravih ljudi koji bi vam pomogli u bilo kom trenutku. No, onda kad pronađete osobu sa kojom se podudaraju karakteri, mišljenja, takvu osobu trebate sačuvati.
"Ozbiljno ti kažem da me opet izbjegava", pričala sam sa Dašom dok sam jela plazmu s mlijekom.
"On je retardiran tip", Daša je bila šokirana Sebastijanovim ponašanjem.
Odmahnula sam glavom. "Mislim da je užasan i ako uskoro on ne poduzme nešto, ja ću biti ta koja će poduzeti", nisam znala odakle potiče ovoliko samopouzdanje, ali sam bila vrlo sretna zbog toga. "Šta ima kod tebe i Davida?", zadignula sam obrvu zaigrano.
"Ne pitaj me u vezi Davida ništa, saznala sam neki dan da je ono njegova zgrada. On se totalno ponaša kao moj prijatelj i ništa apsolutno ništa, kada me dotakne brzo skloni ruku kao da me se plaši", razočarano me gledala.
Daša i ja smo odlučile današnji dan provesti zajedno, došla je ujutro s tom idejom i ja sam se naravno složila. Nedostaje mi žensko društvo ovdje, pogotovo Dašino. Nedostaju mi naša noćenja koje smo imale kad god bih ja dolazila tetki ovdje.
Prevrnula sam očima. "Šta li on sada glumi i ima u svojoj glavi?"
"Mislim da se plaši da me ne povrijedi", izjavila je.
Nasmijala sam se sarkastično. "Mislim da se njih obojica plaše samog sebe, koje smo mi pizdice našle za ljubav"
Spustila je glavu na stol i pogledala me tužno. "Ne želim da svo vrijeme gleda na mene kao na predmet koji može povrijediti"
"Dašo, ne možemo promijeniti ono što oni imaju u svojim glavama, u redu?", upitno sam je pogledala.
Bilo mi je doista žao moje najbolje prijateljice. David se ponašao krajnje djetinjasto, umjesto da se bori za nju kada već vidi da joj prija njegovo društvo on je odbacuje.
"Mislim da je tako i bolje. Bit ćemo prijatelji i vidjet ćemo ko će prvi posustati u tome", divila sam se njezinoj odlučnosti i hladnoći koju je posjedovala u sebi.
Ustala sam i krenula prati suđe. "Uopće nemoj da se zamaraš s tim i nemoj ga tjerati da bude s tobom. Učini da te sam poželi", namignula sam joj.
"Šta ti imaš u planu povodom Sebastijana?", došla je do kuhinjskog pulta i sjela na njega.
Slegnula sam ramenima. "Poznavajući svoj mozak, bit će da je u pitanju neka glupost. Taj čovjek je toliko lijep, ima manire i kad ga vidim tačno osjetim tu strast i tenziju između nas, ali on ništa ne poduzima na tom polju", prevrnula sam očima.
"Ja sam vidjela Davida bez majice, ali se on sasvim uobičajeno i mirno ponašao. Tara, on meni liči na nekog izobličenog Kristijana Greja. Toliko je miran i ima taj neki čudan pogled kad me ugleda, imam osjećaj da će me samo jednom zgrabiti i pokazati da nije tako miran kao što se čini. Mislim da u njemu negdje čuči neka strastvenost i uopće ne priča o svojoj prošlosti", vidjela sam na Dašinoj faci da je stvarno začuđena Davidovim ponašanjem.
"Možda je suzdržan tip pa će ti ispucati svu energiju najednom", namignula sam joj i nasmijala se.
"Kada sam saznala da je njegova zgrada od domara, otišla sam i derala se na njega kako ima pravo takvo nešto skrivati i lagati me da vlasnik ne uzima stanarinu prvih šest mjeseci, a on me samo mirno gledao i čekao da se smirim", prevrnula je očima.
Smrknula sam se. "Oni imaju potrebu pomagati na neke čudne načine, Sebastijana toliko potresa što mi gase grijanje navečer. Šta je onda David rekao?", posušila sam ruke krpom i otišla sjesti na sećiju.
"Rekao je da nije osjetio potrebu da me obavijesti o tome i onda sam ja naravno rekla da ću odsad plaćati stanarinu i da me ne zanima. Uzdahnuo je i rekao da će on te novce koje budem davala ostavljati na kamaru, a kasnije će mi reći za šta su ti novci u budućnosti kao", zbunjeno sam gledala u nju.
Zašto je toliko tajnovit?
Začuđeno sam je pogledala. "Ništa ne shvatam, David će te doslovno jednom zaskočiti neće uvijek moći biti miran. Drugačiji je nego Sebastijan", slegnula sam ramenima.
Daša se nasmijala i onda nas je prekinulo zvono na vratima. "Dolazim samo da vidim ko je", otrčala sam prema vratima i otvorila ih.
"Alba, iznenadila si me. Uđi, dobrodošla", nasmiješila sam se i pustila je unutra.
"Ja znam da je glupo doći nenajavljeno, ali nisam imala kome ispričati za ovo što se desilo", prevrnula je očima bijesno i ušla u dnevni boravak.
"Dašo, ovo je Alba Sebastijanova sestra i moja nova prijateljica, Alba ovo je Daša moja prijateljica iz djetinjstva", Daša je ustala i zagrlila je.
"Znam Dašu, sjećaš se da sam ti u avionu rekla da je uspješna i da trebaš biti ponosna", klimnula sam glavom i ponudila je kafom, ali je odbila.
Sjele smo u dnevni boravak. "Idem nam po sok, to nećeš odbiti", zaprijetila sam prstom Albi.
"Šta te dovodi ovamo?", upitno sam je gledala smještajući sokove pored nas.
Prevrnula je očima. "Andrija ima svoj restoran i došla je neka nova menadžerka koja se mota oko njega, on se pravi da to ne vidi i uporno govori da me voli, ali neka je otpusti mrzim je"
Daša se nasmijala. "Tvoji barem nisu čudaci, pitaj Taru šta se njoj desilo s tvojim bratom, pijanim bratom", smijala se Daša dok me Alba zbunjeno gledala.
"Moj brat nikad nije pio, pričaj", pljesnula je dlanovima ispred mojih očiju.
Udahnula sam zraka i krenula joj pričati šta se sve izdešavalo. "Teška priča, on je debil inače nemoj da te to dotiče. Učini nešto da poludi", namignula je.
"Ne želim ga praviti ljubomornim", prevrnula sam očima.
"Ko je to spomenuo? Samo ćemo sutra navečer izaći nas tri bez njih. Sve tri smo sjebanih situacija", Alba je zaključila.
Klimnula sam glavom i onda joj je Daša odlučila ispričati svoju situaciju s Davidom. "Čuj, nije moje da ti pričam o Davidovoj prošlosti, ali kada je budeš čula neće ti biti svejedno vjeruj mi", ubjedljivo nas je gledala.
"Nije mi jasno zašto se plaši da će ako me dodirne samo slomiti. Izbjegava čak i te prijateljske zagrljaje", Daša je prevrnula očima.
Alba je odmahnula glavom. "Shvatit ćeš kad odluči da ti ispriča, ipak je to porodična stvar i shvatit ćeš vjeruj mi", nasmiješila se.
"Djevojke, idemo mi spavati. Muškarci su muškarci i ko njih shvati treba orden da dobije", rekla sam i zijevnula.
Spojile smo kreveta i legle pod deke spavajući. "Laku noć djevojke", Alba je rekla.
"Laku noć", rekla sam i Daša je nešto promrmljala, a potom smo zaspale.
Da li se trebam plašiti sutrašnjeg izlaska?
A/N
Samo ću reći da se treba plašiti. Tara nam je dobila kandže 😉bit ćete ponosni na njezino pouzdanje i ono što će uraditi.
Volim vas. ❤️