10.

6.3K 242 25
                                    

Oduvijek sam se plašila da ću zbog ponosa osjetiti najveću bol ljubavi, plašila sam se da ću bespotrebno paničariti zbog neke osobe, da ću je voljeti svim srcem i na kraju ispasti izigrana.

Sjedila sam i gledajući kroz prozor razmišljala o ovome svemu. Jela sam mljevenu plazmu s mlijekom i u tom uživanju me prekinulo kucanje na vratima.

Ustala sam i otišla otvoriti. Ugledavši Sebastijana na vratima samo sam ga pustila unutra bez riječi. Bio je blago rečeno bijesan i nisam željela uopće da znam razlog.

"Izvoli", sjeo je za stol u kuhinju bacajući mi fasciklu u ruke.

Zbunjeno sam zadignula obrvu i otvorila fasciklu. Šokirano sam raširila usta čitajući sve ove informacije o sebi, o Milanu. O čitavom mom životu.

"Odakle ti pravo, odakle to jebeno pravo da istražuješ o meni i ovakve informacije dobivaš. Ne zanimam te ja niti moja prošlost", vikala sam na njega.

Ustao je i nadvio se iznad mene. " Ja ga imam, a tvoje trenutno i jedino pravo je da šutiš i kažeš zašto si lagala za Milana?", bijesno me promatrao.

"Ko si ti da ja tebi govorim o svojoj prošlosti dečko?", ustala sam i približila svoje lice u njegovo.

"Začepit ću ja tebi ta tvoja bezobrazna usta", povukao me za ruke i posjeo na stol grubo hvatajući me za vrat i ljubeći.

Trenutno sam bila bijesna, ali mi se ovo mnogo sviđalo. Naprosto njegove usne su kao jedna velika tegla Nutelle koju ja ne mogu odbiti jer bih ispala gad.

Uhvatila sam njegovu ruku koju je držao na mom vratu dok mi je poklanjao još jedan strastveni poljubac, a drugu sam stavila iza njegovog vrata.

I dalje sam bijesna jer je rovio po moj prošlosti. Zadihana sam se odmaknula od njega. "I dalje si odvratan jer si rovio po mojoj prošlosti. Da, Milan me zlostavljao kroz svo moje školstvo, da on je taj koji me susreo u klubu i udario par puta u glavu. Ja sam ta koja je išla dječijem psihologu u školi i šta ćeš sada? Psihički sam oštećena, plakala sam oduvijek i plakat ću kad osjetim potrebu za tim. Meni nije lagano zaboraviti na to niti se tome prepustiti, a ljudi olako shvataju dječije nasilje. To je bilo sve samo ne dječije nasilje, provocirati nekoga što je on dijete s posebnim potrebama je van uma Sebastijane, a oni su takvo dijete šutirali i udarali ga kantom. Mene su vukli i prezirali, ali me nikad nisu konrektno udarali. Njihove uvrede su me šamarale svakidašnje. Šta ćeš sada Sebastijane kada sve znaš šta ćeš uraditi?", derala sam se na njega i udarala ga rukama u prsa.

Osjećala sam se ljepše derajući se na njega, tako sam osjećala kao da ta sva loša prošlost i energija izlazi iz mene.

"Moja mama je bila prevarena od strane oca više puta, preselio sam se u New York u svojoj petnaestoj godini u periodu kad su mi hormoni divljali. Ja nisam imao vremena za hormone jer sam se morao sukobiti s time da moja majka plače zbog gada s kojim je i danas dani. On to više ne radi, ali prošlost promijeniti ne možeš, možeš joj se samo zahvaliti što te učinila takvom osobom kakva si danas", uhvatio me za zglobove i unosio mi se u facu.

Progutala sam pljuvačku. "U redu, bilo ti je teško, ali i meni je. Odakle ti onda pravo da listaš po mojoj prošlosti. To je nešto što sam čuvala za sebe i Dašu ne za tebe", bahato sam uzvratila. "I prestani me više ljubiti u svakom trenu!", vrisnula sam na njega.

"Isfrustrirana si što se ne možeš oduprijeti mojim poljupcima ili što si jako nemoćna ispred mene?", upitno me gledao podsmjehnuvši se.

Prevrnula sam očima. "Oboje."

"Onda prestani se opirati i uđi sa mnom u nemoćnost", slegnuo je ramenima.

Šta mi on upravo predlaže?

"Ja, mislim da trebaš otići. Dosta toga si saznao danas od čega bježim dugo vremena i sutra mi je ispit, radim sutra i ne mogu naći vremena za tvoje igrice", gurala sam ga ka izlaznim vratima.

Nasmijao mi se. "Znaš vrlo dobro da sad ne želim izaći ne bi me mogla izgurati?", upitno me gledao.

"Znam, ali ćeš izaći dobrovoljno jer mi treba mir", prevrnula sam očima.

Spustio se niz stepenice i mahnuo mi.

Zbunjena sam svime ovim i ne znam šta da uradim.


A/N

Nastavaaaaaak, sledeći je opet Sebastijanova perspektiva jer se dešava neka situacija u vezi Milana.

Što biste vi uradili da imate ovakvu prošlost kao Tara? ☺️

Oženi me 🔚Where stories live. Discover now