10.rész

537 40 2
                                    

Reggel ma már ébresztőre keltem. És meggyőztem Lucát hogy jöjjön velem, mert be szeretném mutatni a rendezőnek és Márkkal is találkozhatna(ő persze nem tudja hogy a fiúja miatt rángattam el) Egyáltalán nem sietve beértünk a színházba fél órával a kezdés előtt. Nem titkolom,bíztam benne hogy találok ott valakit... de senki nem volt a színpadnál. Körbevezettem Lucát az épületbe. Mire visszaértünk, már egy jó páran ott álltak várva a rendezőt. Hasi nem volt köztük. De amint megláttam Luca arcát ahogy vigyorog,mert ott áll vele szemben élete szerelme,azonnal felderült nekem is az arcom. A barátnőm Márk nyakába ugrott és megcsókolta. Mint egy rossz romantikus film vége......
A próbára Luca is bekéredzkedett. Így hogy Hasi nem volt itt,a rendező beszélt helyette.Persze így nem élveztem annyira mint máskor,de ahogy láttam Márk és Luca annál inkább.
Próba után haza akartam menni Lucával enni,de ő közölte hogy Márkkal ebédel az egyik közeli kajáldában. Hát ez csúcs. Mehetek haza egyedül,mert az én drága barátnőm inkább randizik egyet. Mondhatom szépen állunk. Na,de mindegy. Otthon csináltam egy zacskós levest és miközben azt kanalaztam felnéztem Facebook-ra. Rámentem Hasi profiljára,bejelöltem. Egy pillanaton belül visszajelölt.
Én:Miért nem jöttél ma próbálni?

Hasi❤❤:Beteg vagyok. Megfáztam és lázas is vagyok.

Én:Jobbulást! Mikor jössz következőleg?

Hasi❤❤:Legfeljebb két nap,nem vagyok túl jól.

Én:Sajnálom,majd még chat-elünk, de most mennem kell. Sziaa!!

Hasi❤❤:Remélem ezért annyira nem vagy szomorú hogy nem vagyok ott neked Júliám....

Erre már inkább nem is válaszoltam.  Derültem rajta egy jót. Aztán ahogy elpakoltam az ebéd után,mentem is vissza a próbára.

Egy új esély | Vecsei H. Miklós ff. Where stories live. Discover now