32.rész

381 25 5
                                    

Két héttel később

Elképzelésem sincs, hogy hogyan éltem túl az elmúlt napokat. A szilveszter, a premier, az első nap januárban na és persze a téli út Görögországban ahol egy félreértett kép a facebookon és már romokban is az életem. Nekem ez sok volt. De kezdjük az elején.

Premier

Az a legfurcsább az egészben, hogy izgulni se volt időm rá.
Annyira hirtelen jött. Oké, hogy már borzasztó rég óta próbálunk és gyakorlunk, de valahogy még így se volt időm a szorongásra.
Az előadás előtt már két órával ott várakoztunk Lucával az öltözőmben. Akkor döbbentem csak rá, hogy mekkora felelősség van rajtam. Ha én elrontok bármit a darabban, máris ez egész rossz. Elég egy nyelvbotlás és kiesek a szerepemből...
-Ne stresszelj! Csak lazán, mint aki csak úgy  véletlenül összefut élete szerelmével, Rómeóval, azaz a te esetedben Hasival. Nincs miért izgulnod, nagyon ügyi leszel!-bíztat Luca, miközben én épp a sminkemen ügyködök,de nem nagyon megy mivel remeg a kezem.- Hagyd, megcsinálom!-jön oda és kiveszi a kezemből az ecsetet.
                                         ***
-Látod, én megmondtam hogy óriási siker lesz. Viszont szétröhögtem az agyamat annál a jelenetnél, amikor Mercucio, és Tibalt párbajoznak. Lehet, hogy a takarásból nem látszott, de öt perccel előbb kezdett el vérezni Tibalt, mint, hogy leszúrták volna!-ugrik a nyakamba a barátnőm, mihelyst a takarásba érek a taps után.
-Hihetetlenül ügyes voltál! Sose gondoltam volna, hogy ennyire bele tudod élni magad a szerepedbe... jaj, bocs, neked nem is kellett színészkedned!-jön oda hozzám mosolyogva  Hasi, és amint ideér megcsókol.
-Mintha neked annyi mindent meg kellett volna játszanod!-forgatom a szemem vigyorogva.

Szilveszter

Luca mindent megszervezett. Egy igazán jó bulit csinált egy bár privát szobájában. Életemben nem nevettem ennyit. Ott volt minden barátom: Léna, Bori, Luca ikertestvére (aki amúgy ugyanannyit evett mint a barátnőm),Péter, Dávid, Krisz, Zsolti, Lilkanna(akinek Luca annyira nem örült)Zita, Panka, na meg persze Hasi. Lénán, Borin és Lucán kívül mindenki meglepődött, hogy vele járok. Mondjuk nem csodálom, mivel ők is mind tudták hogy ez a kapcsolat, egy megvalósulhatatlan tini szerelemmel kezdődött.
23:50
Kivonultunk  az utcára, hogy láthassuk az első tüzijátékokat. Én Hasival kézen fogva pillantottam az ég felé, mikor az első petárda eldördült.
-Tíz... kilenc... nyolc... hét... hat... öt... négy... három... kettő... egy!-számoltunk kórusban.
-Boldog új évet!-csókolom meg  a mellettem mosolygó férfit, a barátomat.
-Neked is!-mosolyog továbbra is a szemembe nézve, két csók között.-Szeretlek!
-Én is szeretlek! Örökké?
-Örökké!-válaszol.
-Na, na! Ennyire ne legyetek már nyálasak könyörgöm! Nem lenne túl szép, ha rötön az első, amit újévkor teszek az az hogy lehánylak titeket!-jön oda hozzánk Luca, miközben forgatja a szemét.-Boldog új éveeettt!!-ölel meg egy gyors stílus váltással.

Egy új esély | Vecsei H. Miklós ff. Where stories live. Discover now