Az Aquaworld-ben nagyon jól szórakoztunk. Az érettségi óta nem találkoztunk a fiúkkal. Lehet hogy kéne osztálytalálkozót szervezni?
Na mindegy. A lényeg hogy rengeteget nevettünk és kibeszéltük az elmúlt időszakot amíg nem találkoztunk. Megosztottam velük hogy a vígszínház társulatának a tagja lettem és persze Hasit sem hagytam ki. Ők is elmeséltek néhány különböző "egyetemi storyt".
Mikor onnan hazaértünk (igen többesszámban mert Luca mondhatni úgy döntött hogy hozzám költözik...) a barátnőm rögtön a hűtőre vetette magát, majd lehuppant a tv elé. Én is ugyanígy tettem. Végignéztünk vagy három filmet... nemtudom mert közben bealudtam.
Másnap reggel dél körül ébredtem. Persze akkor Luca már ébren volt.(és evett. Mi mást is csinált volna?)
Megreggeliztünk vagyis hát ő másodjára,és eldöntöttük hogy ma csak itthon döglünk és maratont tartunk a Mission Impossible filmekből. Nálunk mondjuk ez az alap program.
Napközben még egyszer leugrottam a boltba,mivel elfogyott a popcorn. Akkor megláttam Esztert. Gimis osztálytársam volt. Mostanában mindenkivel összefutok,ez nagyon furi...
De most komolyan ebben az elmúlt egy hétben rengeteg minden történt. Először meglátom a kávézóban életem szerelmét, aztán valamilyen különleges ok folytán ami szerintem csak a véletlen vagy a vakszerencse lehet, felvesznek a vígbe. És ha ez nem lenne elég, (az eddigiek alapján) úgy tűnik Ő (a nagybetűs Ő) is szerelmes belém ami aztán meg már tényleg hihetetlen. Ezek után még ráadásul összefutok öt régi osztálytársammal. Tényleg elég izgis életet élek...
Eszter mikor megpillant elkezd felém rohanni és visítva a nyakamba ugrik.
-Emmaaaaa!
-Jólvanna,azért ennyire nem vagyunk jóban!!-nevetek.
Miután feltápászkodunk, megkérdezi hova megyek kinek veszek bármit is és mit keresek itt és stb. Erre kb. fölvázolom neki az élettörrénetem az elmúlt időből. Erre rögtön elkezd kérlelni hogy had jöjjön ő is filmet nézni.
-Én még talán megengedném,de Luca biztos hogy nem...-nézek rá.
Hát igen,Luca nem nézi túl jó szemmel ha mással is barátkozom rajta (és persze Borin és Lénán) kívül. Elég féltékeny típus. De mondjuk én se szeretem ha Lilkannával van... ( Lilkanna=Lilianna,aki ugyancsak egy gimis osztálytárs.)
Ezért Eszter inkább csak újra megölel aztán továbbszalad a boltban.
A lakásba visszaérve leteszem az egy szatyornyi popcornt és az egyiket kibontva beteszem a mikróba.
Odaülök Luca mellé és nézem vele a filmet.
-Mi tartott ilyen sokáig?-néz rám Luca, elszakítva tekintetét a tv-ről.
-Összefutottam Eszterrel.-válaszolom.
-Itthagysz engem és Eszterrel dumálgatsz szépen állunk.-húzza fe az orrát dacosan mint egy kisgyerek ha megsértődik. Ezen muszáj nevetnem. De ő,az én röhögésemet hallva, nem bírja sokáig a durcit és elneveti magát...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy új esély | Vecsei H. Miklós ff.
FanficAz én kis történetem egy olyan fiatal lányról szól, aki óriási rajongója Vecsei H. Miklósnak. 12 éves kora óta imádja, de még a legnagyobb álmaiban sem hitte volna, hogy egyszer ezt a szerelmet viszonozni tudja a sikeres színész. Útja addig, hogy me...