5.rész

712 36 0
                                    

Az ajtó mögött megállva,nekidöntöm a hátam és vigyorogva nézek magam elé. Nem tudom meddig lehettem ott,de egyszer csak látom hogy Luca jön velem szemben a lépcsőn lefele. És dühösen néz rám.
-Egész délután vártalak,csináltam sajtos husit,te meg sehol. Mostmár úgy döntöttem inkább hazamegyek,nem várok rád tovább!-mondja mérges fejjel.
Ezen muszáj röhögnöm,mert annyira vicces az arca mikor mérges.
-Jó,bocsi,de van egy kihagyhatatlan story-m. Amit neked is hallanod kell. Úgyhogy most szépen feljössz velem és vacsi közben elmondom.-mosolygok még mindig. És elkezdem húzni a karjánál fogva fölfelé. A sajtos csirke tényleg csodálatos volt. De még csodásabb volt a barátnőm feje, miközben hallgatta a történetem. Pulcsiját belelógatva a megolvadt sajtba roppantott össze egy ölelésbe,majd rájött hogy nemrég Vecsei ölelt ezért gyorsan elengedett és inkább elkezdett mesélni Márkról.(szerelméről,akivel nemrég jöttek össze) Állítása szerint annyira cuki amikor alszik. Hát ha Ő modja,akkor biztos.
Vecsei is biztos cuki amikor alszik... na de mindegy,igyekeztem rá figyelni. Körülbelül még egy órán keresztül mondta volna  róla a legfontosabb infókat,de leállítottam mondván hulla fáradt vagyok. (Ami igaz is) És hogyha továbbra is róla akar beszélni hívja át Lénát és Borit. És persze csak hülyeségből mondtam,de a drága barátosném természetesen komolyan vette. Úgyhogy egy negyed óra múlva már Ők is engem boldogítottak. Mintha nem lett volna elég nekem Luca....
Én már a választott film felénél kidőltem,de ahogy láttam ők még nagyon is jól bírták...

Egy új esély | Vecsei H. Miklós ff. Onde histórias criam vida. Descubra agora