‼️Hatırlatma‼️
Kim Taehyung koşar adımlarıyla sürprizinin önüne geçerken etrafı da son kez tarıyordu.Sürprizinin dört dörtlük olmasını istiyordu.
"Tamam Chim, gözünü açabilirsin!" uzakta olduğundan bağırma gereği duymuştu kendince.
Jimin ellerini, saçlarının arkasında düğümlenmiş kurdelenin ucunu bulmak için dolaştırdı. Bulduğunda tereddütsüzce düğümü çözdü.
Karşısındaki manzara hayatı boyunca unutamayacağı bir görüntüydü.
°
°
°
°
°
°Tohumunu ektiğim mor çiçekler, gözyaşlarımla büyüse de, şimdi o yoldan güzel günlere yürüme vakti.
~13.10.2007~
-4 Sene Sonra-Little Mix- More Than Words
İki beden eski püskü yatakta, ince bir örtüyle sarılarak oturuyorlardı.
Beraberken dünya yansa umurlarında olmayan iki minik, yıldızlara sığınmışlardı şimdi.Bu burada beraber uyududukları kaçıncı geceydi, Taehyung'un hislerini anladığı kaçıncı aydı, bilmiyorlardı.
Jimin, başı Taehyung'un göğsünde kolları beline dolanmışken derince bir nefes aldı. "TaeTae, burası her ne kadar iğrenç olsa da, iyi ki diyorum, iyi ki buraya getirmiş o kaçık herif"
Taehyung kollarını, dünyasından çekti. Tebessüm etti Jimin'e. "Eğer sen gelmeseydin, yine de seni bulurdum, emin olabilirsin Chim." diye bıraktı cümlesini.
Minik kıkırtısı Kim Taehyung'un kulaklarına dolarken kollarını daha da sıkılaştırdı.
İnce örtü onları ısıtmasa da, gökyüzündeki yıldızlara bakarak uyuyacak olma düşüncesi onları ısıtmaya yetiyordu.
Tanışalı ne kadar olmuştu cidden? Ahh, Taehyung'un bir türlü unutamadığı, her Park Jimin'e dokunduğunda gözleri önüne gelen gün değil mi?
24 Şubat, 2003
4 sene olmuştu onlar tanışalı. Hayatı değiştiren o gün. Her sene verilen küçük miktarları biriktirerek aldıkları minik bir pasta ve iki mum.
Onların mutlu olması için, yeterliydi.
16 haziran, 2006
Kim Taehyung'un, Park Jimin'i sevdiğini anladığı gün.
Bir seneyi biraz geçmişti ortalama. Jimin bilmese de, onu seviyordu.
O günden beri ne olursa olsun, önce Jimin'i, sonra kendini düşünüyordu. Ona kızılmasındansa kendisine kızılması tercih bile ederdi.
Beraber yanlış bir şey yaptıklarında ne yapar eder, suçu kendi üzerine alıp kurtarırdı Jimin'i.
O, küçük yaşına rağmen çok güzel seviyordu.
Düşünceleriyle kollarını Jimin'e daha da sardı. 4 sene boyunca her bir köşesinde ayrı bir hatıra yakalamışlardı.
Mesela terasa yakın kısımda Jimin ağlarken Taehyung onu bulmuş, omzunda ağlamasına izin vermişti. Ve Jimin, iki sene önce gerçekten içini açmıştı ona.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sky And Nameless Bird
Short StoryKızaran gözlerini mavi binada gezdirdi bir süre. 'Saçların keşke mavi olsa' Demişti Kim Taehyung, yeni yeni arkadaş olduklarında. 'Ben ismi olmayan bir kuş olurdum, sende gökyüzü.' Ve sonra eklemişti minik aklıyla. 'Belki dolaşırdım sende. Özgür...