2- suprise

408 39 7
                                    

‼️Hatırlatma‼️

"Hey" dedi kendini zorlayarak, "Uyanırsan arkadaş olabiliriz" umutla bekledi gözlerinin açılmasını.

Ve kahverenginin en güzel tonundaki gözleri gördü.

Dolgun dudaklarıyla hafifçe gülümsedi. Taehyung da gülümsedi karşılık olarak.

Jimin ayaklandı, elini uzatıp kalkmasına yardım etmek çok istiyordu, ancak bu imkansızdı.

Şimdilik.

°
°
°
°
°
°
°
°
°

Seninle Bulduğum Ruhum,
Seninle Çiçek Açtı.

~18.03.2003~
-22 Gün Sonra-



Aralarını ilerletmiş olmanın rahatlığıyla Taehyung, yan yatakta mışıl mışıl uyuyan Jimin'in yanına oturdu.

Dokunmamaya özen göstererek oturduğu yatakta başını yatağın demirine yasladı.

Cılız bedeni geldiğinden beri daha da ufalmıştı sanki. Belki ona dokunduğunda kriz geçirmese ağzına yemek tıkayıp yemesini sağlayabilirdi.

Fakat işler böyle değildi.

Gözleri dalmış, boş gözlerle soluk duvarı izliyordu. Öyle ki, uyanan ve yanında oturan Jimin'i farketmemişti bile.

"Ne zaman uyandın sen ya?" dedi şakayla karışık. Jimin, yeni uyandığından çatallı sesiyle, "Sen duvarı izlerken." demişti gözlerini ovarken.

Jimin'in fazla dibinde olduğunu görünce yataktan sıçradı Kim Taehyung. "Bu kadar yakın olursak, yanlışlıkla sana dokunabilirim ve kriz geçirebilirsin, bunu istemeyiz." korku doluydu bakışları.

Hâlâ unutamamıştı ilk günkü görüntüyü. Hafızasından silememişti.

Ancak her gece, o uykuya daldıktan sonra saçlarını Park Jimin'in okşadığından bihaberdi.

"Üzülme, böyle olsak da en iyi arkadaşımsın," dedi heyecanla, kalbinin ağzında attığına yemin edebilirdi. "Hem sana bir sürprizim var."

Bu cümleden sonra Jimin'de heyecanlanmıştı. Gözleri, Taehyung'un konuşmayı sevmediğini anladığında hediye ettiği defteri aradı bir süre.

Bulamayacağını anladığında konuşmaya kadar verdi, "Ne peki?" dedi.

Kim Taehyung, üçüncü kez duyuyordu sesini. Her duyduğunda heyecanlanıyor, nasıl bu kadar güzel bir sesi olduğunu düşünüyordu. "Akıllım, söylersem sürpriz olmaz."

Yatağının yanında Taehyung'la ortak kullandıkları komodini açtı Jimin.

İşte sonunda defteri bulmuştu. Yanındaki siyah kalemi de küçük parmaklarının arasına tutuşturdu.

Kim Taehyung minik parmakların güzelliğine baktı bir süre. O, tüm dikkatini yazıya verip, söyleyeceği şeyi yazarken Taehyung ismini bilmediği duygular içinde kavruldu.

Sky And Nameless BirdHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin