„Je tu pěkně," prohodil Harry směrem ke svému příteli, když procházeli ulicemi té klidné mudlovské vesničky.
„Strašnej zapadákov," nakrčil v odpovědi nos blonďák. Nakonec se ale na Harryho otočil a s úsměvem lehce přikývl. „Ale atmosféru tomuhle místu upřít nemůžu."
Byli zde na dovolené. Válka před pár týdny skončila a jejich vztah vešel ve známost, což přirozeně kouzelnický svět obrátilo vzhůru nohama – bystrozoři měli plné ruce práce se zatýkáním Smrtijedů, jelikož Voldemortovi poskoci se nevzdávali ani po smrti svého Pána, a obyčejná veřejnost byla zase zaměstnaná jejich vztahem. Už skoro tři týdny plnili titulní stránky všech kouzelnických novin i časopisů, které snad soutěžily o nejšílenější teorii ohledně vzniku jejich vztahu. Týdeník čarodějek dokonce vydal článek, v němž – podle Dracových slov – „nějaká vyschlá čůza" vedla úvahy o jejich sexuálním životě. Harry se u článku velmi bavil a dokonce navrhl, že by se mohli inspirovat, Malfoy to však rázně odmítl – možná proto, že mu redaktorka přisoudila poněkud perverzní choutky.
„Je to fajn, když na nás nikdo nezírá," šeptl Harry. Opravdu už toho měl v kouzelnickém světě nad hlavu. Když si s Dracem někam vyšli, provázely jeho přítele zhnusené pohledy, zatímco na něj lidé zírali spíš obdivně. Sem tam se našel někdo, kdo jej zabíjel pohledem, protože v jeho očích byl Harry zrádce. Vyvolený a Smrtijed, Potter a Malfoy. Bylo od začátku jasné, že jejich vztah bude mít mnoho odpůrců.
„To bych úplně netvrdil, že na nás nikdo nezírá," poznamenal Malfoy znechuceně. Harry následoval jeho pohled a málem vybouchl smíchy, když skončil s pohledem upřeným do výlohy tradičního řeznictví, kde se vyjímala vepřová hlava. „Není tohle mudlovská vesnice?!"
„Je..." Harry byl tím dotazem zmatený.
„Tak co tu dělá krám s černou magií?" Dracovo obočí bylo stažené, jak se pokoušel najít odpověď na vlastní otázku.
Teď už se Harry opravdu rozesmál: „Tam pracuje řezník, zlato."
„Řezník?"
„Porcuje zvířata a pak prodává jejich části."
„Merline, fuj!"
ČTEŠ
Lednová HP výzva
FanfictionRozhodla jsem se udělat si leden trochu zajímavější. Denně napíšu jednu krátkou povídku ze světa Harryho Pottera, obsahující slovo, které mi zadali sami čtenáři. Tak krásný nový rok 2019! Upozornění: Některé části mohou mít homosexuální tématiku, ko...