„Přemýšlels někdy, co bude za takovejch.... sto let?"
„Uhm, cože?"
„Já vím, že to zní divně, ale vzhledem k tomu, že máme před sebou ještě přibližně sto třicet let života..."
Leželi na gauči, stulení k sobě, a povídali si ovšem a o ničem. Harry měl tyhle chvíle, kdy nic nedělali a občas ani nemluvili, poslouchajíce jen pravidelný dech a tlukot srdce toho druhého, opravdu rád.
No... nepřemýšlel."
„Budeme ještě spolu, nebo mě do té doby pošleš k šípku?" nadhodil někdejší nebelvír zvesela, někde uvnitř něj se však ozvala jistá část, která to myslela smrtelně vážně. Draca opravdu miloval a byl si jistý, že jeho přítel to cítí stejně, ale byli spolu teprve pět let. Co když si Malfoy v budoucnu bude chtít najít někoho... příhodnějšího?
„Nebo ty mě?"
„Ani omylem."
„Pak zestárneme, seschneme a umřeme spolu," usmál se Draco a spokojeně se pohodněji uvelebil vedle svého přítele.
„To zní skutečně pozitivně," ušklíbl se sarkasticky Harry. „Zešedivíme, budeme mít vrásky a umělý zuby..."
„Cože?!" zděsil se Draco. „Jaký umělý zuby?!"¨
„Noo... nevím, jak kouzelnici, ale mudlové mají zubní protézy. Když seš starej a už nemáš zuby, dostaneš plastový."
„Fuj."
„Možná zplešatíme," pokračoval Harry a škodolibě se usmál Dracovu znepokojenému výrazu, „ale i když přijde artritida a ty se nebudeš moct pořádně hýbat, budu tě pořád milovat."
Blonďákův výraz nejvyššího zděšení z nevyhnutelného chátrání se změnil na láskyplné culení, když jej při těch slovech přítel něžně políbil.
Sto let, to je ještě času!
-
Vy jste mě chtěli zabít, ale nepovedlo se! Zvládla jsem to, ale snad v životě jsem se tolik netěšila na svoje zítřejší narozeniny. :D
ČTEŠ
Lednová HP výzva
FanfictionRozhodla jsem se udělat si leden trochu zajímavější. Denně napíšu jednu krátkou povídku ze světa Harryho Pottera, obsahující slovo, které mi zadali sami čtenáři. Tak krásný nový rok 2019! Upozornění: Některé části mohou mít homosexuální tématiku, ko...