15.

2.9K 163 13
                                    

„Mhm." zamručel jsem spokojeně, když se poprvé látka plenky dotkla mého přirození. Pořádně jsem se přes ni stiskl a doufal, že Louis neuslyší mé slastné vzdechy, které jsem nedokázal zadržet.

„Yeah, to je ono, na to jsem čekal celou tu dobu." vydechl jsem roztřeseně. Byl jsem tak nadržený, že jsem si dokonce představoval, že mi to dělá Louis. Nezajímalo mě nic jiného, než to, že jsem na sebe už několik dní nesáhl. Byla to muka.

„Tak co, líbí se?" ozvalo se za dveřmi hned po tom, co třikrát zaklepal. Nejde slovy ani popsat, jak jsem se lekl. Trhl jsem sebou a odtáhl ruku od plenky, kterou jsem si zatím nestihl ani zapnout.

„Nechoď sem!" vyhrkl jsem rychle.

Najednou už jsem nebyl tak vzrušený z toho, že by na mě měl sahat. Spíš jsem se začal dost bát toho, že kdyby mě tam viděl, jak ležím v jeho posteli a dělám si dobře, nejspíš by mě expresem poslal zpět domů.

„Co se zase stalo?" povzdechl si, ale přišlo mi to trochu hrané. V tu chvíli mě vůbec nenapadlo, že by mě mohl slyšet.

„Nic se nestalo, vážně, nemusíš se bát, jen mi dej ještě trochu času." vysvětloval jsem rychle, ale abych se pořádně zapnul, to ne.

Doufal jsem, že bych si stihl ještě pomoct, kdyby na chvíli odešel, ale on místo toho v klidu otevřel dveře a vešel dovnitř.

„Co to tu děláš?" ušklíbl se, jen co mu padl pohled na moji rozepnutou plenku, kterou jsem se pokusil hned zapnout, ale on mě zastavil.

„No tak, přece bys nepřestal jen kvůli mně." usmál se pyšně. Netušil jsem, jestli byla možnost, že by mi on sám rád pomohl, a kdyby ano, stál bych o to?

„Nic tady nedělám, vážně, přísahám, jen jsem se nestihl zapnout." bránil jsem se, když chytil i moji druhou ruku a pevně ji stiskl.

„Vážně? Mám ti to věřit?" nadzvedl obočí, pustil mi ruce a odklopil přední stranu plenky, takže jsem tam před ním ležel naprosto odhalený.

„Jsi teda mokrý ze mě? Tohle všechno jsi stihl jen z pohledu na mě?" ptal se, jako by tomu vážně věřil, ale já věděl, že ví, jak se celá věc má.

„Ne, to ne, já-" šeptal jsem. Chtěl jsem se začít nějak bránit, ale neměl jsem na to, mu dál lhát, když moc dobře věděl, že to není pravda. Měl jsem chuť se tam před ním rozplakat, protože jsem ani nemohl utéct, schovat se před ním.

Byl jsem v koncích, když ukazováčkem přejel po mém vlhkém žaludu a setřel trochu prejakulátu, který mi pak strčil k ústům.

„Otevři pusu, no tak, zasloužíš si trest za to, že jsi mi lhal, nemyslíš?" klekl si jedním kolenem na postel a naklonil se nade mě. Poslušně jsem otevřel pusu a vsál jeho prst, na kterém byla trocha mě samotného, kterou jsem pomalu slízal.

„Jsi tak šikovný, věděl jsem to." usmál se pyšně a pohladil mě po vlasech, přičemž druhou rukou zabloudil k mému rozkroku.

Kašlal na plenku a obmotal prsty přímo okolo mého penisu. Začal pomalými tahy, načež jsem se já začal prohýbat v zádech. Snažil jsem se zůstat potichu, ale jak se ukázalo, byl moc šikovný na to, abych to dokázal držet v sobě.

„Nemusíš se stydět, ona z toho byla stejně tak vzrušená, jako ty." pronesl pomalu a zřetelně.

Celý svět se mi při té větě točil, až jsem z toho nakonec omdlel. Necítil jsem ale žádný tvrdý naráz, nýbrž pocit, jako bych padal do hluboké propasti, načež následovalo rychlé probuzení.

Nikdo se mnou v pokoji nebyl, matně jsem si vybavoval, že jsem si oblékl plenku a šel spát.

Všechno to byl tedy jen pouhý sen?








______________________________________

Bože, až teď jsem si uvědomil, že jsem ve středu nevydal kapitolu, tak je tady až teď :/

.. Hele, pokud jste někdo řešil přeměnu na může/ženu v okolí Brna, nebo Hodonína, tak bych byl fakt rád, kdybyste mi napsali do zprávy, kam jste chodili k sexuologovi, protože v jihomoravském kraji prostě nikdo nebere, nebo jsou tak špatné recenze, že mě tam psycholožka ani nechce objednat.. Nebo třeba pokud někoho takového znáte, určitě budu rád, když se na to někoho budu moci zeptat, protože já osobně znám takový lidi jen z Prahy, nebo Olomouce, a to je ode mě dost daleko..
Popravdě fakt nechápu, že se toho nikdo nechce účastnit v tak velkém městě, jako bychom žili mezi opicema.

No nic, snad jste si užili kapitolu.. :)

ABDL || l.s.Where stories live. Discover now