Sevenler için şarkının ismi: ARK Survival Of The Fittest Song | "Fit For Survival"
Baltasar arabayı park ettikten sonra emniyet kemerini açarken 'İşte geldik.'' demişti. Kapıları açıp indiğimiz zaman kolunda ki saate bakarak ''İlk olarak bileti alıp içeri girelim sonra içeride ki oyunlara bakar, kafamıza göre takılırız.'' dediğinde gülümseyerek ''Bana uyar.'' dedim.
Baltasar ellerini paltosunun cebine sokup beni beklediğinde yavaşça ona yaklaştım ve o yürümeye başlar başlamaz koluna girdim. Bir an kocaman açtığı gözlerle, kollarına doladığım ellerime baktıktan sonra ''Koluma mı girdin?'' demesiyle bende baktığı yöne baktım. Bu yaptığım tamamen istemsiz gerçekleşmişti.
Kaşlarımı çatarak ''Şey, sanırım evet. Çıkmamı ister misin?'' dediğim zaman Baltasar net bir şekilde ''Hayır.'' dedikten sonra ''Yani burası çok kalabalık. Kaybolmanı istemem.'' dediğinde lunaparkın girişine gelmiştik. Sıra bize yaklaştıkça içeride ki kalabalığı görebiliyordum. Alan o kadar büyüktü ki ucu sonsuz bir evren gibi görünüyordu.
Sıra bize gelince Baltasar hızla ''İki kişilik bilet istiyorum.'' dediğinde, gişede ki yapay zeka gülümseyerek ona biletler hakkında ki seçenekleri ve seçeceği biletlerin özelliklerini saymaya başlayınca Baltasar homurdanarak ''Aptal teneke. Bana sadece ekonomi bileti ver.'' dediğinde Baltasar'ın suratını inceledim. Suratının ifadesine baktığımda %69 oranında kızdığını söyleyebilirdim.
Bileti alıp sonunda içeri girmeyi başardığımızda bana bakıp ''Şunlardan nefret ediyorum. Resmen her işi onlar yapıyor.'' dediğinde başımı yana eğerek ''Bu sizi çok rahatsız ediyor gibi görünüyor.'' dedim. Baltasar kaşlarını kaldırıp bana baktıktan sonra ''Evet. Seni rahatsız etmiyor mu yani?'' diye sorduğunda gülümseyip gözlerine odaklandığımda başımı hafifçe iki yana sallayıp ''Hayır dedektif. Onlar düşündüğün gibi zararlı değiller.'' dedim.
Dudaklarını sıkıca kapayıp, çenesini hareket ettirip, bakışlarıyla etrafı inceledikten sonra 'Her neyse. Buraya seni lunaparkta eğlendirmeye geldim.'' dediği zaman yavaşça kolundan çıkıp ''Buna gerek yok dedektif.'' dememle Baltasar kollarını indirip ''Birincisi bana ''Dedektif'' deme. İkincisi şu ana kadar bu yapay gülüşlerinin ardından gerçekten gülüşünü hiç görmedim. Burada eğlenirsek belki görebilirim.'' dedi ve biletine bir süre baktı.
''Burada ki biletimize göre belirli etkinliklerde indirim hakkına sahipmişiz.'' demesiyle bilete uzanıp ''Bakabilir miyim?'' diye sordum. Başını sallayıp bana uzattığında bileti alıp bir süre baktım. Buz pateni pistinde, bowlingde, atış poligonunda ve birkaç gereksiz alette daha %50 indirim hakkına sahipmişiz.
Dedektife bakıp ''İlk önce hangisini yapmak istersiniz?'' dediğimde sesli bir nefes vererek ''Eve cidden, şu resmiyeti kaldıramaz mıyız?'' demesiyle gülümseyerek ''Pekala. Önce hangisini yapmak istersin Baltasar?'' dedim.
Bir süre elini çenesine koyup çenesini kaşıdıktan sonra ''Paten yapmaya ne dersin? Buz pateninde üstüme yoktur.'' dediğinde omuz silkerek ''Olur. Gidelim.'' diyerek yavaşça Baltasar'ın koluna girdim. Kalabalığın arasında ilerlerken etrafta ki yapay zekaları incelemeye başladım bir süre.
Eğlenmek için gelen insanların yanında mutlaka bir tane vardı ve onların çocuklarına bakıyor, eşyalarını taşıyordu. Bazıları görevli olarak stantların arkasındayken, bazıları insanların zorlukla yapacağı işlerle ilgileniyor, bazıları ise mekanik işlerle ilgileniyordu.
Baltasar oluşan kuyruğa karışıp bana bakarak ''Bak eğer düşeceğini hissedersen veya korkarsan bana söylemen yeterli. Ben seni tutarım veya pateni öğretirim. Ama ne olursa olsun o tenekelerle muhattap olma.'' dediğinde gülümseyerek ''Sakin ol Baltasar. Onlar yaratık veya tehlikeli hayvan değiller. Sadece işlerini yapıyorlar.'' dediğimde omuz silkerek ''Yine de sen bana seslen.'' dediğinde rahatlaması için onu onayladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yapay Zeka : Eve
Science FictionAdam, oldukça başarılı bir bilim adamıdır ve kendisini bu projeye adamıştır. Yapay Zeka. Eve ise, Adam'ın yirmi senenin ardından tasarladığı ilk gerçek insan görünümünde ki yapay zekadır. Adam'ın ölümünden hemen sonra piyasaya sürülen prototip ya...