Szlam w ciemności ze strasznym bólem głowy, z każdą chwilą czułam się coraz gorzej, w pewnym momencie nie miałam sił iść dalej, upadłam na kolana, jedyne co teraz chce to sen. Usłyszałam kroki, ktoś do mnie podbiegł.
- Rose nie zasypiaj- zrobiło mi się zimno, zamknęłam oczy, poszłam spać. Po chwili obudziłam się na chmurce (media), nie czułam bólu, radości, smutku, nieczułam nic, czekałam na to co miało nadejść.
- Nie możesz tu być- znowu ten głos, ten piękny głos. Wstałam z chmurki i zaczęłam szukać osoby, która do mnie mówi- musisz wrócić do nich- przede mną stał mężczyzna o brązowych włosach, ciemnych oczach i kwadratowym uśmiechu.
- Do kogo mam wrócić i gdzie?
- Do osób, które za sobą tęsknią, tam na dół.- spojrzałam na niego pytająco- za chwile pokaże ci dwie pary drzwi, będziesz musiała przejść przez jedne…- przerwałam mu.
- Ale po co?- spytałam.
- Daj mi dokończyć. Na białych dziwach będzie znak Yin, jeśli przez nie przejdziesz, będziesz pamiętać wszystkie dobre i złe chwile, ale nie będziesz mogła ich przeżyć drugi raz, nie będziesz czuła żadnych emocji, jedyne emocje, które będziesz mogła poczuć to te ze wspomnień, nie będziesz miała żadnych obowiązków, będziesz wolna, natomiast drugie drzwi będą czarne i będzie na nich znak Yang, jeśli przez nie przejdziesz, będziesz, pamiętała tylko chwile spędzone z mamą, zapomnisz ludzi, którzy dali ci dobre, jak i te złe chwile, będziesz mogła poznać uczucie radości, smutku, miłości, bezpieczeństwa, strachu i wiele innych, po drugiej stronie tych drzwi czekają na ciebie obowiązki takę jak szkoła czy odrabianie lekcji. Jest to tylko twój wybór, tylko ty zdecydujesz, przez które drzwi przejdziesz.- mówił, idąc tylko w jemu znanym kierunku.
- czyli Yin to niebo, a Yang to ziemia?
- Jesteś bardzo mądra.- doszliśmy do drzwi, które były pośród niczego.
- Powiedziałeś, że tam na dole ktoś na mnie czeka, czy to moja rodzina?
- Jeśli nie przejdziesz przez drzwi, to się nie dowiesz.
- A co jeśli wybiorę źle?
- Nie ma złych decyzji, boisz się?- pokiwałam twierdząco głową.
- Jeśli ktoś na mnie czeka na ziemi to ja, chce iść tam.
- Pytałaś się mnie co bym, chciał na urodziny, moim największym marzeniem jest to żebyś, się obudziła.- chciałam go o coś spytać, ale mnie wyprzedził-przejć przez drzwi, a znajdziesz odpowiedzi na pytania.- chłopak otworzył mi drzwi, a ja przez nie przeszłam.
CZYTASZ
Księżniczka || BTS
FanfictionKażdy z nas poszukuje miejsca, gdzie będzie bezpieczny, każdy z nas poszukuje ludzi, którym będzie mógł ufać. Czy droga do szczęścia jest tak prosta, jak nam się wydaje?