9

336 22 0
                                    

Kiedy przeszłam przez drzwi, oślepiło mnie jasne światło, a do uszu dotarł dźwięk pikania, kiedy moje oczy przyzwyczaiły się do światła, zobaczyłam mężczyznę ubranego w kitel.

- Witamy ponownie panienko Kim. Pamiętasz jaki mamy rok?

- Jak ja mam na imię?- powiedziałam z zachrypniętym głosem.

- Rose pamiętasz chociaż wypadek?

- Jaki wypadek? Co ja tu robie? Gzie, ja jestem? Kim ja jestem? Kim pan jest?- maszyna, do której byłam podpięta, zaczęła coraz szybciej piszczeć.

- Spokojnie, jesteś w szpitalu, miałaś wypadek, nazywasz się Kim Rose, a ja jestem twoim lekarzem.- wyjaśnił- zaraz powinien przyjechać twój brat.

-Ja mam brata?

- Jak przyjedzie to ci wszystko, wytłomaczy, a ja muszę iść do innych pacjentów.

Pov.Jin

Byłem z chłopakami na treningu, kiedy dostałem telefon ze szpitala.

- Dzień dobry, czy rozmawiam z panem Kim Seokjinem?- usłyszałem głos jakiejś kobiety.

- Tak to ja, coś się stało z Rose?- zacząłem się martwić.

- Wybudziła się ze śpiączki, miło by było jak by pan, przyjechał. - pojedyńcze łzy szczęścia zaczęły spływać po moich policzkach.

- Dziękuje za informacje, dowidzenia- rozłończyłem się.

Moje dziwne zachowanie nie umkło chłopakom.

- Co z nią?- spytał troskliwie Tae.

- Obudziła się.- chłopacy zaczęli się cieszyć.

W takim stanie nie mogliśmy dalej ćwiczyć, więc poszliśmy się przebrać i od razu pojechaliśmy do szpitala.

Na miejscu lekarz powiedział nam, że Rose ma amnezję i nic nie pamięta, powiedział też, żebyśmy nie, zasypywali jej pytaniami, bo może być to dla niej stresujące.

Pov.Rose

Do mojej sali weszło siedmiu chłopaków, zaczęłam się trochę bać. W końcu odezwał się jeden z nich.

- Cześć jestem Jin i jestem twoim bratem.- później mówił kolejny.

- hej jestem Hoseok, ale możesz mówić mi Hobi, będę twoją nadzieją.- kolejny.

- Jestem Yoongi, ale możesz mi mówić Suga, możesz mnie obudzić jak, będziesz czegoś potrzebować.

- Jestem Namjoon, ale możesz mi mówić RM, będę mógł ci pomóc z nauką, jeśli będziesz chciała.

- Ja jestem Jimin, ale możesz do mnie mówić Chimchim i jestem najlepszą osobą, jeśli chodzi o przytulanie.

- Jestem taehyung, ale możesz mówić do mnie Taetae, przed wypadkiem byłem twoim najlepszym przyjacielem.

- Ależ ty skromny- uśmiechnęłam się co, odwzajemnił.

- A ja jestem Jungkook, możesz do mnie mówić kooki i przed wypadkiem znałem cię najmniej.

Księżniczka || BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz