1

2.7K 90 20
                                    

-Lasama sa iti explic!striga ea spre mine.

-Mai mintit!Mai inselat!Dute la iubitul tau curvo,de acum inainte nu vreau sa te mai vad!Ne despartim!spun fugind plangand.

Fug,fug,fug pana cand vad o lumina si camionul lovinduma din plin,apoi negru.Ce am facut sa merit asta?Iubita mea ma inselat!Prietenul meu mi sa confesat.La naiba!Simt ceva pe corpul meu si imi deschid usor ochii.Eram intr-o camera mare si in fata mea statea o femeie imbracata ca o servitoare.Era cu mult mult mai mare ca mine.Mi-am observat mainile care rau mici ca ale unui....bebelus!Sunt un bebelus!O doamne!

-Usurel,micule print.Nu trebuie sa plangi.spune servitoarea leganandu-ma.

Ma uitam la ea,cand o femeie satena cu ochi negri a intrat in camera.Habar nam dar aveam un sentiment ca o cunosc si ca vreau sa ma ia in brate.

-Regina!spune femeia facand o plecaciune.Copilul dumneavoastra!

Ea e mama!?Deci de asta am avut sentimentul ala.Am intins manutele sa ma ia in brate si a facuto zambind.

-Ce e comoara mea?Sa mergem,tatal tau se va intoarce si de abia asteapta sa te vada,apropo sora ta de altfel.

A mers intr-o camera mare....print?!Cum adica print?!Nu mai exista printi de secole.Atunci unde naiba sunt?!Am tresarit cand o voce a strigat.

-Majestatea sa regele si printesa Anne au sosit!!!

Usa se deschide si mam uitat la mama care mergea si zambea fericita.Am simtit doua prezente langa mine si mam uitat spre ele.

-Regele meu...acesta e fiul dumneavoastra!

Tata sa uitat spre mine si ma luat in brate sarutandu-ma pe frunte.Era un barbat blond cu ochi albastri si sora mea era satena cu ochi verzi.

-El e fratele meu?

-Da.spune tata.

-E urat.

-Cum indraznesti?!spune tata.Duceti-o pe printesa Anne in camera ei si nu va primi mancare pana maine.spune tata spre o servitoare.

Ce a facut rau?Doar ca a zis ca sunt urat nu inseamna ca asta si este.Tata a mers si sa asezat pe tron.Mi-am intins manutele prizandul cu o mana de un deget.Am gângurit si mam uitat spre el cum zambea.

-Un inger sa nascut!spune tata zambind.

Inger?Cum adica?

-Va creste si atunci aripile se vor vedea.Va trebui sa avem grija de el ca demoni sa nu puna mana pe el.spune tata hotarat.

-Ce nume ii vom pune?spune mama asezanduse pe tronul ei.

-Ce spui de Cris?

-Suna extraordinar.

Acum sunt in hol jucanduma cu jucaria mea ,stand in sezut.Tata si mama stateau in camera si se uitau la mine,ba citeau sau povesteau.Mingea a mers mai incolo asa ca am incercat sa ma ridic.

-Dragule.

Mam ridicat in picioare incercand sa fac pasi,pana am cazut pe spate.M-am rasucit pe burta lacrimand putin deoarece chiar ma durea.Sa fii copil chiar ca esti fragil.Am fost ridicat, tinut de manute si simtind cum ma deplasez.Am fost pus la masa si cineva mi-a indesat mancate in gura.Mama ce buna e!Miam bagat fata in bol si am auzit rasete apoi am fost sters de mancare.Ba chiar am si dormit.

Peste 7 ani

Acum ca am 7 ani,si sora mea tot nu ma suporta,mereu imi spune ca sunt urat si ca trebuie sa mor.Am parul blond si ochii albastri ca cristatul.De aici vine si Cris prescurtare de la cristal.Sunt in gradina uitandu-ma la trandafiri albi.

-Buna.

Mam intors si era un baiat mai mare ca mine si avea parul saten si ochi caprui.

-Buna....

Chiar daca n-am fost timid in viata mea anterioara,aici sunt.

-Numele meu e Jacob.

-Eu sunt Cris...

-Vrei sa fim prieteni?

-Sigur.

-Vrei sa ne jucam?spune el spre mine.

-Mike!Vino.spune un baiat strigand.

-Vin acum!Se pare ca trebuie sa plec,sper sa ne mai vedem Cris!

-Si eu Jacob....

Cu asta fiind spune il vad cum fuge la baiatul ala.

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum