Unde se pare ca era sala tronului,statuietele astea cu grifoni te baga in sperieti.In fata mea statea regele,regina si inca 2 baieti.
-Mami!Mami!Uite!E mireasa fratelui mai mate!zice fericit si topaind inca tinandu-ma de mana.
Femeia chicoti la vorbele băiatului,am facut o plecaciune in fata lor ei executand la fel.
-Bun venit in familie.spune femeia.Numele meu e Rose,iar el e sotul meu Jin,acesta e baiatul meu Taemin.
Spune si arata spre baiatul care aparent se uita curios la mine.Cred ca incearca sa vada cum arat,dar nu poate din cauza voalului.
-Iar acesta este prietenul lui Jacob.
Acel baiat....e cel de cand eram mic.
-Ma bucur ca ne revedem Cris.spune iar restu se uita la el uimiti si confuzi.
-Il cunosti?zice regele.
-Am facut cunostiinta cand aveam 9 ani.
-Ah!Ma bucur atunci.zice regele zambind.Servitoarele tale te vor duce in camera voastra pentru a te pregati.Fiul meu va veni si el mai tarziu.
Bella si Tina m-au condus spre o camera cu usa neagra,iar intrat o data am putut vedea camera cum arata.Pereti aveau o culoare crem,mobila neagra,iar perdelele si asternuturile sunt rosii.
-Printe,va trebui s astai pe pat pana va veni sotul dumneavoastra.
Am dat aprobator din cap si asteptand pana ce urma el sa apara.Dupa ceva timp de asteptat,am auzit usa cum se deschide facandu-ma atent observandu-l mai bine,ave aparul negru albastrui inchis,ochii ii erau negrii,buzele rozali si inaltimea ii e mai mare ca a mea.Sa apropiat de mine usor,cand a ajuns in fata mea sa aplecat putin,a prins voalul stand cateva secunde apoi a lasat jos voalul.Ma prins de umeri ridicandu-ma,apoi a ridicat voalul incet.Sa uitat la mine,privindu-ma in ochii mei.
-Atat de frumos....
Mana lui mia atins.....