10

996 64 3
                                    

-Nu!Nici asta!Asta ar merge!Nuuu asta e urata!zice Bella si Tina impreuna.

Probez rochiile de 3 ore si nimik nu le convine.I-au un pahar de apa si il dau pe gat in jos,fetele inca cautau,plictisit am zis sa ma uit si eu la rochiile castelului.Am intrat pe langa rochiile pentru cele mai invarstnice,neconvenindu-mi cum arata am vrut sa ma intorc,dar ceva mi-a atras atentia.O cutie usor intredeschisa era asezata langa cateva rochii mai vechi,am luat-o usor deschizand-o.

-Wooow.

Era o rochie rosie lunga crapata pe un picior,avand o statura perfecta si intacta.Cine ar arunca o asa frumusete?

-Am gasit ceva.zic eu,iar fetele se uita.

-Probatio!spune Bella entuziasmata.

Am pus-o pe mine,iesind si aratandu-le fetelor.Au ramas uimite ca si mine cand m-am uitat in reflexia din oglinda.

-De ce era oare ascunsa?spun confuz.

-Nu stiu majestate.zic fetele.

-Sa mergem.

Am plecat luand rochia cu mine,asezand-o in dulap.Un zgomot puternic sa auzit de pe hol,am intredeschis usa bagandu-mi capul pentru a observa o multime de servitori adunati.Am iesit indreptandu-ma spre acel loc,s-au dat la o parte cand m-au văzut,iar cand am vazut a inceput sa mi se faca rau.Era o servitoare ucisa avand intenstinele afara.

-Ce se intampla aici?!striga regele.

Toata familia a venit,inafara de Liam,cred ca nu a vrut sa vina in caz de orice.Fara sa ma mai pot abtine am dat afara,starea de greata inca persistand.

-Cris!

Taemin ma sprijinit de el,luandu-ma pe sus si ducandu-ma in camera noastra.Ma asezat usor pe pat,mi-a dat apa band incet.

-Odihneste-te.

-Nu pleca.

Spun si il trag spre mine,el oftand sa pus langa mine imbratisandu-ma.

-Ce sa intamplat?zic eu.

-Nu stiu.

-Stiu eu.

Am sarit amandoi,el ramanand in soc cand la vazut pe Kilay.

-Kilay.

Merg si il imbratisez,el raspunzand,dar sunt smuls din bratele lui Kilay si imbratisat de Taemin.

-Al meu!

-Usor Romeo!Nu ți-l fur!Asculta-ma cu grija Cris,am venit sa te anunt.In jurul tau exista o persoana care vrea sa te sperie.Daca nu reuseste te va omora,iar eu cred ca nu vrei.Nu uita ceva se va intampla in timpul balului. Jocul persoanei incepe,ingerul va lupta,iar jumatatea sa nu se va lasa.

Spune si dispare.Ce vrea sa insemne si asta?!

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum