-Cum adica?zice Taemin revoltat.E fratele meu mai mic.Cum se poate asa ceva?!
-Legenda.zice Kilay.
-Legenda?zic confuz.
-De mult un inger sa fost casatorit cu un demon. Demonul avea inca un frate.Ingerul ia iubit pe amandoi,chiar daca unul era cumnat.Tinea la el foarte mult,cand totul sa aflat ca fratele lui nu isi impartea doar afectiunea ci si iubirea fata de inger.Sotul ingerului a pornit o batalie intre ei doi,dar cum ingerul era unul extrem de special sa ajuns sa se bage intre ei,sabiile infingandu-se in pieptul ingerului.Realizand ce au facut si ca l-au pierdut au inceput sa faca o vraja,incat istoria sa se repete.
-Iar cu mine se va intampla la fel?zic cu teama.
-Nu!zice Liam.Nu vom permite ca acea istorie sa se repete.Fratii sunt uniti indiferent daca iubesc aceeasi persoana.
-Liam are dreptate!Nu voi permite sa pierd doua persoane inportante pentru mine.
-Se pare ca un inger poate schimba demoni.Acum ma scuzati dar iubiti mei Millo si Jacob ma asteapta.zice si dispare.
-Cum?!zic uimit.
-Atat de adorabil!zice Liam si ma imbratiseaza.
-Liam ma sufoci...
-Trebuie sa maein camera si patul.
Am inceput sa rosesc,fugind spre camera noastra si ascuzandu-ma sub plapuma,adormind.Cand m-am trezit am simtit o greutate mare pe mine,mi-am scos capul dand de cei doi uzi pana la piele.
-YAAAAAAAA!strig tare facand 2 gardieni si 2 servitoare sa intre in camera,iar cei doi se sperie.
-Ce se intampla?!striga cei doi.
-Schimbati-va!Veti racii!!!strig la ei si ii arunc afara din camera ducandui drept la baie.
Tina si Bella s-au bucurat sa ma revada ajutandu-ma cu cei doi.Dupa ce le-am facut baie ca la copii mici,i-am hrănit ca bebelusii in timp ce i-am bagat in pat.
-Ce sa intamplat si de ce dormeati uzi?
-Nea prins ploaia in timp ce ajutam cateva garzi cu pachetul.Apoi la oboseala am venit direct in pat.
Am oftat bagandu-ma intre ei zambind.Am stat cu spatele la Taemin si cu capul langa pieptul lui Liam.