-Afara!strig la ei arucand cu perna.
-Ne pare rau!striga ei ferindu-se de perna.
-Asta nu aduce cu nimik mai bun!Voi pervesilor nu v-ati putut abtine sculele acasa!Fundul meu sufera!A primit 2 nu una!strig la ei.
Doare rau!Nu ii iert!Dupa ce s-au trezit au vrut si alta runda.So creada ei!Tina a intrat usor,aducand o cana pe tava.
-Asta te va ajuta.spune ea.
Mi-a inmanat un pahar cu lichid alb.
-Ce e?
-E ca un lapte cum spun muritori,dar e un leac pentru durerea aham* dar aici se spune Nuket.Acel Nuket alunga durerea dupa 15 minute dupa ce il bei,dar pentru ingeri dureaza 5 minute.
-Multumesc.
Am dat pe gat lichidul asteptand sa isi faca efectul.Dupa ce a trecut am facut o baie,lichidul lipicios deja ma enerva,simtindu-l pe mine.Am luat pe mine,pantaloni si o bluza,iar in picioare adidasi.Spatele ma durea din cauza ca azi am lasat doar aripile la iveala si cred ca am o jenare mica cand cei doi salbatici nu și-au putut tine pofta in cui.Am iesit din castel uitandu-ma prin curte,niciodata nu am fost in spatele ei,tot ce pot spune e ca un balansoar imi atrage atentia.M-am asezat pe el,incepand sa fredonez o melodie,ma opresc cand aud un mic fosnet,venimd din spatele meu.Ma las in jos si il observ pe Liam vorbind cu cineva,dar nu il vad bine deoarece persoana straina sta unde copacii face umbra.
-Liam?
A tresarit la vocea mea,persoana disparand ca prin minune,acesta a venit la mine sarutandu-ma pe frunte.
-Ce faci aici?zice chicotind putin nervos.
-Cu cine vorbeai?Te-am vazut cu o persoana mai inainte....
-Era doar un gardian.Mi-a cerut daca poate sa mearga la familia lui deoarece a primit de veste ca sotia lui nu se simte bine.
De ce mi se pare ca nu e acesta adevarul?
-Sa mergem.zice si ma ia in brate plecand amandoi.