5

1.2K 68 4
                                    

Mana lui mi-a atins obrazul holbandu-se la mine.

-Un inger pur....sunteti atat de frumosi....iar acum unul dintre ei este sotul meu.Numai si numai al meu!

Vocea lui putin schimbata ma facut sa tremur putin,ceea ce la facut sa ma ia in brate.

-Nu te teme dragul meu,voi avea grija de tine,nu voi lasa sa te atinga nimeni.De asta...

Spune si trage cortina rosie din camera lui care acum observ ca e gigantica,in spatele cortinei aflandu-se o colivie mare plina cu perne pe ea.

-Ce spui dragule?zice si ma ia din spate in brate.

Ma intorc catre el,pe fata mea observandu-se lacrimile si teama.

-De ce plangi?

-A-Ai de g-gand sa m-ma tii i-inchis?

-Desigur ca nu.Vwi fi in preajma mea,iar uneori vei ramane singur asa ca aceasta colivie speciala te va proteja.Nu stii cat ar da un demon sa te corupa in orice mod. Pentru ca eu sunt sotul tau nu e corupere.

Ma trage spre acea cusca,aratandu-mi sa intru,speriat ca voi fi ca o pasare in colivie m-am retras putin.

-M-ma vei r-rani?

-Normal ca nu.Vreau doar sa dormim aici ca sa stiu daca pernele astea sunt perfecte pentru tine.

M-am uitat la el si am intrat in cusca urmat de el,unde a desprins voalul arucandul jos.

-Am auzit ca vocea voastra e angelica dar nici chiar asa.

Sa uitat la buzele atingandu-le cu degetul.Ma tras in brate,inchizand ochii procedand la fel si eu,am adormit.

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum