Tocmai ce sunt in sala tronului,tata dorind sa ma vada din nu stiu ce motiv.
-Trebuie sa te pregatesti pentru plecare.
-P-plecare?
-Da.Cum ingerii intunecati nu au voie aici ,vei merge la el in regat.
-De ce?!
-Deoarece e singurul copil.Acum sa te pregatesti,maine vei pleca si nu uita promisiuanea mea.Nu voi lasa sa te raneasca!
M-am reintors camera incepand sa imi impachetez cateva lucruri.O servitoare mi-a adus o imbracaminte rosie,fiind o rochie de mireasa traditionala.Doar nu o sa ma puna sa port asta?!Oftez si o asez in dulap,continuandu-mi treaba.Dimineata m-am trezit,incepand sa ma pregatesc.Rochia asta e enervanta!Cum doamne pot sa mearga fetele in ele?!Saracele.
-O sa ne lipsesti!spune mama aproape plangand.
-Si mie...
-Fi tare,daca e ceva sa ne anunti!
-Mhm.
Dau aprobator din cap,inainte sa ma urc in trasura,observ turnul surorii mele uitandu-se cu multa ura,asta dandu-mi fiori pe sira spinarii.Urc in trasura,langa mine fiind doua servitoare de ale tatei,care m-au ajutat de mic.Numele lor sunt Tina si Bella,vor locui cu mine in noua "casa" si imi vor fi la dispozitie non stop.
-Bella cat timp va dura?
-2 ore,prinț Cris.
-Multumesc.
Ma uit pe fereastra admirand peisajul,niciodata nu am iesit din castel,totul arata uimitor.Ma intreb....corpul meu oare in lumea aia e înmormântat?Cei de acolo ce fac?Ce e cu lumea asta?Prea multe ca sa aibe un raspuns.
-Am ajuns,majestate.spune Bella.
Tina mi-a pus voalul si ma ajutat sa ma dau jos din trasura cu grija.Am observat locul care arata putin cam intunecat,soarele era pe cer,dar era ascuns dupa norii cenusii.Usor am pasit in curtea castelului,locul arata dragut,nu pot sa spun ca e hidos.Intrat inauntru nu arata atat de infricasator.
-Ahhhh!
Tipam cu toti cand o sageata cu foc a aterizat fix langa noi.Apoi din senin un copil de 8 ani a aparut venind si luandu-si sageata.
-Printe Liam te rog mai incet.
-Nu e vina mea ca tu esti lenes.
Am luat sageata,am mers langa el acesta intorcandu-se uitandu-se la mine confuz apoi la sageata din mana mea.A luat sa geata surpins,apoi mi sa adresat.
-Multumesc.P-pot sa te vad?
-Desigur.
Acesta a intins manutelr uitanduse sub voal,care nu a tras tare de el sa poata sa ma vada numai el,și-a marit ochii apoi a zambit imbratisandu-ma.
-Esti un inger bun!zice vesel.Fratele meu te va adora!
-Frate?
-Mhm.
Tata a spus ca au doar un copil....a fost cumva pacalit?!Am intrat in sala tronului unde...