7

1.1K 65 8
                                    

-Se pare ca te atrage acest tablou.aud vocea sotului meu.

-Mhm.

-E legenda lui Kilay.

Legenda?!

-Legenda spune ca acest inger cauta un semeni ca si el intr-o lume unde exista oameni si nu creatururi mistice.Cand gaseste acel semeni ca si el,se apropie si ii trasmite ceva,un citat pe care trebuie sa il tina minta.

-De ce?

-Se spune ca fiecare ales e special in felul lui.

Oare sa mi se fi intamplat si mie?!Dar de unde stiu daca chiar e Kilay?Mereu imi zicea "Ascund in umbra,un mister,cel de langa tine are un blestem,tu sa il scapi nu poti decat sa il faci să fie ce a fost o data".Cred ca chiar e posibil sa fie el!Adica m-am trezit aici!

-Cris esti bine?

-Sunt bine.

-Acum ca ți-am redat atentia spre mine ce spui sa mergem la o plimbare?

-Mi-ar face mare placere.

Am iesit din palat intr-o livada cu fructe diferite,vite de vii pline cu struguri.

-Pot...da iau un mar?

-Desigur.

M-am intins dupa un mar verde,dar era prea sus,dar o mana il lua si mi-l intinse.

-Multumesc...

-Totusi eu iti spun pe nume si tu ar trebui.

-Multumesc Taemin.

-Mult mai bine.

-Pot...sa te intreb ceva?zic incet.

-Sigur.

-De ce familia mea stie doar ca familia ta te au pe tine?

-Ah,asta pentru ca Liam era sa fie rapit deci de aia.

-Rapit?De cine?

-Nimeni nu stie!Tot ce a zis acel om pentru care lucra,a spus ca seful lui cauta nestamata alba.

-Nestemata?

-Acea nestemata alba este ultima piesa din dezlantuirea dezastrului.Totodata se spune ca nestamata e o persoana putand sa de-ie nastere.

-Dar acea nestemata de ce e aia importanta in aceste 2 lucruri?

-Atat de inocent!spune si ma trage in bratele lui.Nestamata alba e cea mai rara dintre toate,se naste doar la 2000 de ani.Celelalte se nasc tot la 100 de ani.Pe langa ca e rara,se spune ca frumusetea ei e atat de uimitoare incat nu te lasa sufletul sa nu o iubesti.Vrand sa o protejezi si sa ai grija sa nu o atinga absolut nimeni.

Se uita la mine atent si imi saruta usor buzele.

-Ma duc sa le spun servitoarelor sa aduca picnicul aici.

Am zambit,plimbandu-ma printre cele 2 randuri de pomi de langa locul unde ma lasat Taemin.Am luat un strugure schitaind la gustul lor uimitor de dulce.Dintr-o data un mar ma loveste direct in buza spargandu-mi-o (am pățit si eu😐😑).M-am uitat sa vad de unde a aparut,dar tot ce observ e o umbra care dispare ca prin minune.

-Cris am venit!

M-am mai uitat o data in acel loc mergand inapoi la Taemin,cand ma vazut sa repezit spre mine prizandu-mi bărbia cu doua degete uitandu-se la buza mea.

-Cine a facut asta?!

Vocea lui dura ma facut sa tremur,nu am mai auzit vocea asta pana acum...

-Cris am zis ceva!

Striga iar eu tresar speriat,avand lacrimi in colturile ochilor.

-N-Nu stiu.Am mers sa mananc un strugure si cineva a aruncat cu un mar,reusind sa ma loveasca drept in gura spargandu-mi buza.Am mers sa vad cine e dar a disparut ca prin minune.

-Scuze ca te-am speriat,doar ca nu vreau sa fii ranit.

Il sarut scurt pe obraz si zambesc la el.

-E in regula.

-Vino vom curata rana asta.

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum