Deschid usor ochii,observandu-l pe Taemin langa mine citind o carte,iar mana lui era in jurul meu si cealalta tinea cartea.I-am admirat chipul si ochii aceia atat de negrii ca noaptea,și-a intors privirea spre mine zambind.
-Haide sus,Bella si Tina iti vor da haine comode. Dupa ce termini sa vi in sala de mese.
Am dat din cap aprobator el iesind usor din camera.Fetele au intrat si au inceput sa ma pregateasca usor,dandu-mi hainele care erau uimitor de confortabile.
-Printe Liam.spune Tina.
Ma intorc,facando pe Bella din a se opri de aranjat hanoracul.
-Printe Liam...?spun incet.
-Spunemi Liam.Si tu esti print!Eu ar trebui sa iti cer daca imi permiti sa te strig Cris.
-Normal ca poti.spun zambind.Ce cauti aici?
-Am venit sa te aduc la masa,vino.
Ma prinde de mana si ma trage usor dupa el.Pe holuri am putut observa tot feluri de tablouri,unele erau cu persoane care cred ca erau generatia din trecut,si cateva tablouri cu o batalie intre ingeri si demoni.Ceva la batalia aia intre ei pot observa o persoana familiara...dar de ce?Cine e?
-Cris!
Ma intorc observand ca ma uitam in gol,facandu-l pe Liam ingrijorat.
-Esti bine?
-Da.Sa mergem.
A dat din cap si am pornit din nou,ajugand i-am vazut pe toti la masa. Am salutat polititcos si am asteptat sa vad unde sa ma asez,l-am observat pe Taemin facandu-mi semn,dar dintr-o data o femeie sa asezat langa el,privirea ei dandu-mi fiori in tot corpul.Fara sa mai stau pe ganduri m-am pus langa Liam si Jacob care aveau privirea aia de consolare spre mine.
-Cris ce ai dori sa mananci?spune regele.
-E-eu?
-Desigur.Acum ca faci parte din familie trebuie sa stim si ce mananca ingerii albi.
-Pai nimik in mod special....
-Atunci ce spui de o friptura cu piure?zice Taemin zambind.
-Tu ai zambit?!zice mama lui uimita.
-Poate.spune devenid rece.
-Cris,doamne esti o minune.Nu l-am mai vazut zambind de la 5 ani.
Ma intreb oare de ce?Adica are un zambet molipsitor si adorabil.Dupa ce am mancat tot in fata acelui tablou sunt si ma holbez la persoana aia cu alb.Ceva la ea imi pare famil-
-Kilay!spun uimit.
Ce cauta el intr-un portret aici?!Kilay era un prieten de al meu,care mereu iti inspira misterul ascuns de el.Dar ce se intampla aici si de ce e intr-un tablou?!