Nu se poate....e un băiat mult mai inalt ca mine,avand parul negru si era ranit.Rana din bratul lui nu arata prea bine,m-am apropiat vrand sa ii vad rana,dar incheierura mea mi-a fost prinsa de el.
-Ce crezi ca faci?!zice rastit si se ridica.
-Esti ranit.
-Ce iti pa-
Sa oprit holbandu-se la mine,m-am uitat la el ceva imi spune ca il cunosc...acei ochi negri...Nu cred ca e el.Nu mi-l mai amintesc cum arata,deci care ar fi sansele?A vrut sa plece,dar l-am oprit punandu-l cu forta jos.
-Ce fa-
-Taci din gura!zic nervos. Iti curat doar rana!Tu esti orb si nu vezi ca sagerezi?!
O durere ma cuprins speriindul pe baiat facandu-l sa tresara si sa ma ia in brate.
-Parul tau....!!!
L-am impins ocupandu-ma de rana lui,el holbandu-se la mine.
-De ce parul tau se face negru?!Si de ce nu mai ai emotiile?!Ce ti sa intamplat?!Au!
Spune cand iam strans bucata de material pe rana.
-Unde stai?
-Nu am unde sta...
-Atunci vei sta la mine.Pana te vei recupera si vei gasi un loc de munca,pentru a plati o locuinta ca sa stai.
-Iti dai seama ca inviti un strain care posibil sa te omoare.
-Nu imi pasa,am mai fost aproape de moarte de 2 ori.
A inceput sa ma urmareasca pana am ajuns acasa.Usa a fost deschisa de Millo care ma imbratisat strans.
-Unde naiba ai fost?!Stii ce ingrijorat am fost?zice scuturandu-ma.La naiba din nou?spune luand cateva suvite de par negre,unde blondul se vedea mai greu.Ochii tai nu mai sunt albastri ce gri!Cris!Nu e bine deloc,daca nu apare vei muri.
-Poate ca merit...cum Saha ma inselat,dupa ce am fugit dupa ce ne-am despartit am fost lovit de camion,apoi m-am trezit in lumea aia unde spune ca eu apartin,apoi ma asalta cineva la bal omorandu-ma ajugand aici inapoi si acum asta.Nu imi mai pasa!
-El cine e?!zice uitandu-se la el.
I-am explicat,prima data nu a fost deacord cu asa ceva,ca un strain sa fie in casa mea,dar pana la urma a accesptat.L-am condus intr-o camera lasandu-l sa se odihneasca pana cina va fi gata.Taemin unde esti....chiar o sa mor....