14

863 56 3
                                    

-Haide, Cris!Au trecut 3 zile de cand nu ai mai iesit din casa,macar sa mergem sa luam cateva alimente.

-Oke...

Mi-am luat un hanorac,o pereche de pantaloni sport si tenisi.

-Gata?

-Gata!

Iesim incuiind usa,pornind la pas.Oamenii se uitau la mine,susoteau ,dar nu imi pasa.Gandul imi e la Taemin si ca va veni dupa mine...Intram in supermarket si incepem sa punem in cos tot ce avem nevoie.Incerc sa i-au o caserola de sus,dar nu ajung.

-Vezi daca stai in casa.rade Millo.

Imi venea sa ii trag una.

-Uite.spune si o ia jos.Sa mergem ca mie foame.

-Oke.

-Esti cam tacut din ziua aia.

-Incerc sa evit sa mai scot ceva pe gura ce nu ar trebui.Urasc partea asta rea....nu imi place...

Zic aproape plangand cand iesim din supermarket.

-O sa treaca....sper...Asteaptama aici pana aduc masina.

-Oke...

Peste cateva minute apare si Millo cu masina.Am pus cumparaturile in spate si am urcat alaturi de el,tot drumul nu am scos vreo vorba,ultima data cand am luat-o iar pe acea cale parul meu are tente negre la varfuri,ochii mei albastri candva o data vii sunt stersi.Exact ca un albastru care nu vrea sa fie vazut.

-Millo eu voi merge prin parc.

-Insfarsit.Oke,doar anunta-ma din cand in cand sa vad cum esti si ce faci.Da?

-Da.

Imi zambeste si continua sa despacheteze din porpagaj plasile ducandu-le in casa.Ma intorc si o iau spre parc,chiar imi doresc sa stau putin sub ciresii deabia infloriti.Florile lor sunt atat de frumoase,ador pomii acestia,deoarece au o tenta diferita la viata,culoarea roz ce e asemeni unui termen adorabil.Ajuns in parc,observ florile la indepartare,cu pas alert ajung la unul dintre pomi.Exista un loc special unde,l-am gasit cand se lu-au de mine,deoarece nu ripostam la vorbele sau faptele lor.Sunt ciresi in jurul unui cerc de tufe de mure,intru usor intre ele cazand din cauza a ceva de care m-am impiedicat.M-am intors sa vad ce sa intamplat,ochii mei marindu-se la vederea cauzei.

Nu se poate....

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum