19

811 43 2
                                    

-Mhm...

Ceva imi atinge coapsele,iar ceva cald se simte langa ureche,facandu-ma sa ma simt incomod.Mi-am intredeschis ochii dand de cei doi goi pusca,mi-am marit ochii uitandu-ma la camera frumos decorata,iar in pat fiind petale rosii de trandafiri.Purtam o cămașă rozalie cam transparenta,m-am facut si mai rosu cand ochii mei s-au atintit pe penisurile lor.Holly molly!Liam a inceput sa ma sarute,buzele lui moi si rozalii,se striveau de ale mele,dandu-mi putin capul pe spate muscandu-ma de buza,introducandu-si limba in lacasul meu.Camasa a zburat dupa mine,Taemin incepand sa imi tachineze un sfarc,alaturi de el si Liam,care imi mi le sugeau ca bebelusii care nu dau de lapte.

-Ah~Mhm~...N-Nu~AH!

Am gemut tare cand au muscat de ei,mana lor au coborat intre picioarele mele,incepand sa ma mangaie.Liam sa ridicat incepand sa isi apropie madulaeul de fata mea,usor l-am luat in gura incepand sa il sug cat de bine puteam.Ceva rece era la intrarea mea,Taemin intrand in mine facandu-ma sa gem.Am facut cerculete in jurul lui incercand sa il sug mai tare,pentru a nu ma impiedica de gemetele de placere pe care mi le face Taemin cu miscarile sale.Liam a gemut tare dandu-si drumul in gura mea,unde ma pus sa inghit tot,nu a durat mult deoarece si Taemin sa eliberat in mine.

-Baby boy,daddy doreste si el.zice Taemin.

A urmat sa fac procedura la fel,incepand usor sa cedez,deoarece erau prea mare pentru gura mea.M-au ridicat usor,Taemin jos,eu peste el si Liam in spatele meu.Usor Taemin a intrat in mine facandu-ma sa gem.

-AH!N-NU....GAH...AH...MHM...

Liam a intrat si el,acum avandui pe amandoi in mine,ceea ce ma face sa ma simt exact cum as exploda.

-Mhm!

A inceput sa se miste,dand la un moment dat gemete de placere,Taemin a inceput sa ma sarute si el,cred ca ma voi sparge.Se impinge atat de mult....se simte bine...Mi-am drumul pe Taemin,iar amandoi in mine.Extenuati m-au imbratisat acoperindu-ne si adormind.

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum