13

862 58 1
                                    

Ajuns acasa,am observat ca locuinta mea e curata,se pare ca Millo a facut curatenie pe aici.El acum se afla acasa sa isi ia cateva lucruri,asa ca am mers si eu in camera mea unde mi-am pus hainele aduse in plus de Millo in dulap.

-Am venit!il aud cum striga.

-Poti sa le pui in camera ta.strig inapoi.

Aud usa de la intrare,cobor usor jos,iar cand o deschis atat eu cat si persoana din fata mea ramanem surprinsi.Saha era alaturi d eun barbat mult mai batran ca ea,cum ea are 18,cred ca barbatul are vreo 34.

-Ce vrei?zic sec.

-Sa iti dau o explicatie.Am auzit ca ai iesit cand am vrut sa te vizitez.

-Mai vizitat?

-Nu ma lasat Millo...

-Oricum de ce mai fi vizitat?zic indiferent.

-Pentru ca inca te iubesc.

-Inca?zic ridicandu-mi o spranceana.

-Nu la asta m-am referit...

-Nu imi pasa!

-Cris!

-Iesi!zic nervos.

-Cum?zice surprinsa.

-Iesi!

-Cris,tu niciodata nu ai vorbit urat...

-Ce iti pasa tie?!zic nervos.

La naiba,chiar ca o iau razna,ba chiar vorbesc si urat!

-Scuzama daca intervin...

Spune barbatul.

-Nu interveni!zic nervos.Plecati altfel chem politia.

-Ma mergem Saha.

-Oke fratioare...

Frate?Ha!Ma si mintit ca nu are frati!O durere de cap ma cuprins,lasandu-ma in jos pe usa.Taemin....

-Cris!

Millo sa repezit la mine uitandu-se la mine socat,luandu-mi fata in palmele lui.

-Ochii tai....au ramas fara emotie....sunt ca un lac mat,nu are nici macar o luminozitate...Ce sa intamplat?!De ce devii fara emotii!?Tu nu esti baiatul pe care il cunosc...

-Sunt un inger.

-Buna gluma.zice si chicoteste nervos.

-Nu glumesc.

-Are dreptate pustiu.

-AHHHH!

-Hey,ma vezi si tu dupa atata timp si urlii?!

-Kilay?!Oke ce naiba se intampla?!

-Se intampla ca ingerul din fata ta ramane fara emotii.La naiba,daca iubitelul tau care creste demoni,nu ajunge la timp sa dus cu tine.Nici nu iti dai seama ce special esti,pustiu!

-Taemin....

-I-iubit?!

-Offf *explica tot*.

-Asta suna ca o poveste de adormit copii.

-Taemin...va veni?spun confuz.

-Nici nai idee ce sa intamplat.

Vine....

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum