8

1.1K 64 1
                                    

Rana mi-a fost curatata si pus o crema peste care ustura putin.Acest unguent ar trebui cam in 2 ore sa imi faca rana sa dispara.

-Cris!

-Jacob.

-Cum este?zice si se uita la buza.

-E totul bine.Mersi pentru intrebare.

-Nu ai de ce.Acum ca faci parte din familie ce spui sa pregatim urmatorul pas.

-U-urmatorul p-pas?spun obrajii luand foc.

-Mhm rosie ce esti!zice razand.Ma refeream sa mergem sa cautam ceva de facut ca ma cam plictisesc.

-Pai ce ar fi sa imi arati locurile.Cred ca trebuie sa ma obisnuiesc cu locurile...cred...

-Nu nu!E o idee super!Vino!

Castelul e format din multe camere,ca bai,camere de oaspeti,camerele regale,jacuzii,sala de mese,sala balului,sala tronului,biblioteca,si multe altele.

-Hey Jacob stai de parte de mine si camera atata timp cat esti cu creatura asta!zice acea femeie de la masa.

Creatura?

-Nu o asculta Cris.Ea e Rene,ducesa de Diamo.E fiica cea mai mica a regelui Intunecat.

-Mhm.

Il aprob cuminte si ne indepartam de femeia care imi ridica suspiciuni.

-Jacob,imi e somn...

Zic si ma frec la ochi obosit.

-Inca nu esti obosnuit cu atmosfera de aici. E posibil ca corpul tau sa fie slabit putin.

Jacob ma asistat pana in camera unde ma rugat sa intru in colivie ordin de la Taemin,deoarece sunt singur,iar ingerii ca mine sunt foarte bine expusi pericolului in jurul raului.A inchis usa iar o pentagrama a aparut apoi cusca a fost inconjurata de o bariera.M-am incelit mai bine si m-am facut confortabil intre pernele bine așezate si comode.

O atingere catifelata ma face sa ies din lumea viselor.Usor sunt tras in bratele cuiva mangaindu-ma usor pe spate si sarutandu-mi usor fruntea.

-Mhm...

Mi-am deschis ochii,vazandu-l pe Taemin,zambind facandu-mi semn sa dorm,astfel inchizand ochii si odormind usor inapoi.Razele soarelui ma face sa ma trezesc usor,Tina si Bella erau prezente in camera.

-Majestate baia este pregatita.spune Bella.

-Iar hainele inaltimi tale sunt pregatite si ele.spune Tina.

-Multumesc.Sunteti cele mai tari.

Spun si le imbratisez,ele chicotind.Mereu ma comportam cu ele asa,de cand eram mic,ceea ce le conveneau deoarece le placeau acest gest de prietenie.

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum