9

1K 59 2
                                    

Intru usor in apa,ma afund, apoi iesind din apa zambind.E atat de bine sa simti apa pe corpul tau incat imi vine sa explodez de fericire.

-Cris....

Ce?!Cine e?!

-E cineva?Taemin?Jacob?

Nici un raspuns.

-Cris...

Imi intorc privirea dand de Kilay!Simt cum mi se face rau....

-K-Kilay....?

-Ma bucur sa te revad amice.Acum vreau sa iti spun ceva.Uneori o sa apar cu noi ghicitori de rezolvat si la final ceva se va intampla.

-Cum adica ghicitori?

-Cris ascultama bine.Tu in lumea oamenilor erai altceva decat un inger care din greseala a aparut in lumea aia.Greseala facuta de parinti tai!

Spune si dispare facandu-ma extrem de confuz.Parinti?Aeica cei de aici sau care?Nu sunt prea confuz.

-Aici erai!

Ma intorc dand de Liam care veni zambind la mine,inmanandu-mi un halat de baie.

-Ce sa intamplat?

-E timpul pentru anunt vino sa te pregatesti.

Anunt?Fugim repede in camera,imbracandu-ma lejer si pornind spre sala balului.

-Dupa cum stiti urmeaza balul lunii sangerii.zice regele.Dupa cum vedeti fiecare demon are cate un partener,iar acum ca printul si totodata fiul meu are o sotie,pardon sot,va fi si un ritual de legare.

-Dar daca ei o vor lua razna.Toata lumea stie ca la luna sangerie isi pierd controlul si pot ataca oricand,mai ales ca e un inger alb.

-Voi avea eu grija de asta.

-Acum faceti pregătirile.spune regina.

-Majestate va trebui sa va cautam un costum.zice Tina.

-Am o idee ce ar fi sa poarte o rochie?zice Taemin.

Am rosit gandindu-ma cum voi aparea intr-o rochie in fata lui.

-Asta suna genial.spune Jacob.

Ii trag o privire ucigada facandul sa chicoteasca.Am oftat,uitandu-ma la Taemin apoi iam zambit,avea sa fie o zii luuuunga.

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum