M-am trezit,mergand repede la baie incepand sa dau afara tot.Nu ma simt prea bine,sa fiu cumva racit?Bolnav?
-Majestate?
-Numai putin.
I-au un halat pe mine si ies din baie dând de Bella.
-Da?
-Sunteti bine?
-Nu chiar.Poti te rog sa chemi dictorul palatului?
-Desigur.
Cu asta fiind spuse a iesit de graba din camera.Se pare ca cei doi au plecat lasandu-ma singur din nou.Un biletel roz mi-a atras atentia.
"Eu si Liam suntem plecati cu proiectul prin regat.Vom vedea cum reusim sa ajunge.Te iubim!"
Super!Acum m-au lasta si singur toata ziua!Pe usa a intrat doctorul castelului incepand sa ma examineze din cap pana in picioare.Mi-a spus sa ma asez pe pat,iar o lumina verde ma inconjurat,iar apoi asa cum a aparut asa si a disparut!
-Felicitari!
-Pentru?!
-Sunteti insarcinat!
Mi-a picat fata cand am auzit.
-D-dar sunt baiat!
-Ingerii masculi pot da nastere,deoarece sunt rari care au sansa.
Ce voi face acum?!Daca ei nu vor vrea?!Doctorul a plecat,iar peste jumatate de ora tot castelul a aflat vestea.
Taemin pov
E tarziu si tocmai acum ce ne intoarcem de la construirea noului pod.A durat pana lam refacut,dar a meritat.Odata intrat in castel am inceput sa tor auzim felicitari.
Cris pov
Usa de la camera sa auzit,iar cei doi s-au oprit in tocul usii.
-Ce...
-naiba...?
-Buna!
Zic vesel cu gura plina.De ce se uita asa?Pai am langa mine 3 boluri cu budinca goale acum.
-Tu ai mancat toate astea?zice Liam.
-Da!
-De ce tot personalul din castel ne ureaza felicitari?
-Sunt insarcinat.
-Hahah buna gluma.zice Taemin.
Ma uit la ei încruntat.
-Tu...vorbesti serios?
-Da.
Acestia au inceput sa sara pe mine pupandu-ma peste tot,sau asezat mai injos punandu-si mainile pe burta mea.
-Deci vrei sa spui ca aici e copilul nostru?
-Sau copii?zice Taemin.
-Mhm.