11

955 57 5
                                    

-Acela era Kilay legenda?!zice Taemin.

-Mhm!Si bunul meu prieten.

-Cumva sunt mort si visez?!

Ii dau una dupa cap si ma incrut la el.

-Daca erai mort eu crezi ca mai eram aici?!zic nervos.

-Adica vrei sa spui ca tu nu iti doreai sa ne casatorim?

-Nu m-am referit la asta.zic cu o voce joasa.

-Raspunde!

-Prima data cand mi sa spus ca ne vom casatatori si ca esti printul demonilor mi-au venit cele mai ingrozitoare ganduri.Cum ca ma vei abuza,chinui,omora sau profitând de mine.Dar apoi am zis ca nu pot judeca o carte dupa coperta,fiecare e bun,chiar daca are un statut de temut.

-Sunt in ceata putin.zice oftand.

-Normal.zic fericit.Am inceput sa accept ca acum ne apartinem unui altuia.

Sa apropiat de mine sarutandu-mi fruntea.

-Sa mergem sa vedem ce se intampla cu pregatirile.

L-am urmat,incepand fiecare sa ne ocupam de lucrurile pentru bal.Am luat sarcina cu florile deoarece le ador,cum e balul sangeriu am ales trandafirii rosii deschisi si inchisi.Cateva petale vor fi imprastiate pe scarile castelului si langa tronurile regeleui si reginei,alaturi de tronul printului Liam si Taemin.Jacob se ocupa cu decorarea,pe cand familia regală e in biblioteca pentru a discuta o problema de familie.Stiu ca suntem casatoriti si ca nu am luat parte,dar candva cred ca voi participa.

-Majestate e timpul sa va pregatiti,balul va incepe in cateva momente.spune Tina.

Am dat din cap aprobator si am mers in camera mea,luand rochia pe mine.Sunt atat de entuziasmat ,oare ce va crede Taemin despre asta?!

-Balul a inceput.imi spune Bella.

Am urmato asteptand langa usa,observandu-l pe Jacob cu Taemin.

-Cris!zice Jacob.Arati minunat!

-Multumesc.

M-am uitat la Taemin ca ma studia,fara vreo expresie pe fata.Ochii mei s-au marit in soc cand am observat ca sa deplasat fara sa mi se adreseze.

-Nu e nimik.Sa mergem...

Jacob ma consolat intrand in sala si punandu-ma langa Taemin stand in picioare.

-Bun venit la bal.spune regele.Aici de fata avem un nou membru in familie,un inger alb.E sotul fiului meu si viitorul rege sau mai bine zis regina.chicoteste.

Oamenii au aplaudat incepand sa susoteasca.

-Stati!

Vocea lui Taemin ma facut sa tresar uitandu-ma la el.Privirea lui era una nervoasa,sa uitat la mine ca mai apoi sa se indrepte spre sala,vrand sa spuna ceva,dar cineva la intrerupt.

-MORI INGER ALB!

O lumina puternica a venit lovindu-ma din plin.Tot ce am mai putut vedea a fost femeia aia de la masa,iar un Taemin surprins ochii lui stralucind din verde inapoi negri.Mi-am deschis ochii,vazand pereti albi si aparate moderne.

-Cris!

Mi-am marit ochii cand l-am vazut pe amicul meu care mi sa confesat.Iubita ma inselat,eu sunt un inger,sunt casatorit cu un print demon....Taemin
..M-am intors?

My emporer (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum