Imi deschis ochii extenuat,durerea incepand sa ma acapareze,observand la ohlinda de pe perete ca parul meu e negru,doar ochii sunt gri,ceea ce ma sperie,dar cred ca timpul pentru mine sa se termine.Usa sa trantit de perete intrand Cris si baiatul acela,plus Kilay.Kilay sa repezit la mine studiindu-ma apoi spuse.
-Nu e bine deloc.Daca Taemin nu apare in urmatoarele 12 ore va ramane fara pereche.
-V-vrei sa spui ca Cris va muri?!zice Millo in șoc.
-Da...
Kilay se uita la baiatul de langa Millo studiindu-l,apoi ceva sa intamplat cand el s arepezit spre el.
-De ce dracu nu ai spus ca esti aici deja?!Ce ai asteptat?!Ziua cand va muri?!striga si ne face confuzi.
Baiatul a venit spre mine luandu-mi mana in a sa,iar cateva scantei simtindu-se prin tot corpul.
-Imi pare rau!Imi pare extrem de rau.
-De ce iti ceri scuze?zic confuz.
-Nu ma recunosti?!zice ingrijorat.Sunt eu,haide.Nu vreau sa mori,ingeras.
I-in-ingeras?!
-Taemin...
Spun cu lacrimi in ochi,acesta ma luat in bratele lui sarutandu-ma apasat pe buze,unul simplu,dragut si adorabil.
-Și-a revenit.
Ma uit in oglinda observand ca sunt la fel ca inainte.
-Te-am cautat timp de 6 ani...
-Nu ma parasi...
Il imbratisez strans.E aici,langa mine...
-De ce nu mai observat la bal....?
-Nenorocita aia mi-a dat ceva sa beau si de atunci nu imi mai puteam tine sub control miscarile.Dar cand te-a lovit si ai disparut ca prin senin mi-am revenit.Acum ca te-am gasit ce spui sa ne intoarcem?
Intoarcem...?