Cum de m-am intors,ultimadata din ce imi amintesc din lumea asta este ca am fost lovit de camion.Pe usa au intrat medicii si asistentele uitandu-se la mine socati.
-Dl.Flame va rog sa asteptati afara.
Amicul meu a iesit afara,aproband.
-Sti cum te cheama?
-Cris...
-Numele de familie?
Numele?Care ar mai fi rostul?Fara sa raspund am aprobat din cap.
-Va amintiti tot?
-Da...
-Bun.Se pare ca capul nu a suferit nimik.
-De cat timp sunt aici?
-6 luni.
Cat?!Cum e posibil?!Am trait in lumea aia ca print timp de 18 ani!Cum se face ca aici e doar 6 luni?!Si de ce a spus Kilay ca eu nu aparțin de aici si e vina parintilor mei?!Nici macar nu mai stiu care sunt cei adevarati sau care au fost!
-Prietenul dumneavoastra vă va scoate cu biletul de iesire din spital.Puteti sa mergeti acasa si ii voi cere sa va mai supravegheze in caz ca intervine ceva.
-Multumesc...
Doctorul a iesit si pe usa a intrat satenul.Am si uitat...ochii lui negri...imi aduc aminte de el...
-Sa mergem Cris.Inainte ti-am adus cateva haine.
-Millo...
-Da?
-Saha...
-Sa nu te mai aud vorbind de ea!Saha era o curva!Dupa ce ai ajuns in spital aproape ca tia luat toata casa,noroc cu dovada ca in caz de ceva ne lasam bunurile unui altuia.
-Vroiam sa zic ca as impingeo de pe pod,cade jos,vine masina,o loveste,o papă cainii sau animalele salbatice si boom moarta.
Millo sa uitat la mine cu ochii mari.
-Ce e?!
-Tu tocmai ce ai vorbit ca ai face cuiva rau!Tu niciodata nu vorbesti asa si de ce parul tau sa facut cu o suvita neagra?!
M-am uitat in oglinda si avea dreptate.Ce se intampla oare?Am vrut sa il intreb pe Millo dar el arata inghetat.
-Se pare ca acest univers si lipsa sotului te afecteaza rau.
Am tresarit cand i-am auzit vocea lui Kilay.
-Ce se intampla?
-Faptul ca esti inger si tocmai cineva a crezut cq vei muri daca va arunca vraja intoarcerii spre tine.Dar se pare ca ai ajuns aici si acum ajungi sa spui lucruri pe care un inger alb nu ar avea nevoie.
-Se pare ca ma voi schimba. Nu am ce sa fac pur si simplu imi vin ganduri rele.
-Problema e ca trebuie sa te intorci. Cel cu partea intunecata prin intr-o vraja sufera dupa pana albă. Fara acea parte alba moartea ajunge la sfarsit,problema e ca fata moarta e acum,dar printul intunecat de razbunare si de regasire porneste in calatorie in gasirea inimii sale.Pasii usori aduc numai bine,pasii greu aduc prapastii.
Spune si dispare.Sunt confuz...
-Haide Cris sa te imbraci.
Millo zambeste si ma ajuta sa ma imbrac.
-Voi sta cu tine pana iti vei reveni fara a aparea probleme.Pot sta in camera de oaspetii?
-Mhm.
Taemin...