5

3.5K 151 66
                                    

Yb geldii~ Bu bölümü dediğim gibi biraz uzun yazdım

Medya çok güzel*-*

Jimin Jungkook'u revire götürdü. Başı biraz kanıyordu. Jimin hemen kanaması dursun diye küçüğünün başına sargı bezi sardı. Jungkook bu yakınlıkta büyüğüne baktı. Gözleri büyüğünün dolgun dudaklarına kaymıştı. Öpmek istiyordu. Ama bunu engelleyen birşey vardı. Jimin yavaşça Jungkook'a yaklaşıyordu. Küçük olan büyüğünün ona yaklaştığını anlamıştı. Jungkook bu ortam da her an ölebilirdi. Yavaşça dudaklarını birbirlerine kenetlediler.

İkisi de bu ortamın bozulmasını istemiyordu. Jungkook dolgun dudaklarda kaybolmuştu. Ve karşılık veriyordu. Küçüklükten beri tanıdığı ve onu öpmek için hayalini kurduğu adam şuan onu öpüyordu. Jimin kendini kaybetmişti. Onu öperken daha fazlasını istiyordu. Büyük olan Jungkook'un boynuna kollarını doladı ve öpmeye devam etti. Jungkook kollarını Jimin'in beline doladı. Jimin nefes nefese zorda olsa geri çekilmişti. Karşısındaki kahverengi saçlı küçüğüne baktı.

Gerçekten çok mükemmel görünüyordu. Kızarmış dudakları onu tekrar öpmek istemesine neden oluyordu.

Büyük olan konuştu.

"Dudakların çok güzel.."

Jungkook duyduğu şey ile olduğu yerde kalakalmıştı. Jimin onun dudaklarını beğenmişti. Bu bir rüya mıydı? Rüya ise Jungkook asla uyanmak istemiyordu. Duyduğu şey ile dudakları aralandı küçük olanın.

"Senin dudakların.. Onlar çok mükemmel ve eşsiz hyung.."

Jimin duyduğu şey ile gülümsedi. Kalbi heyecanlanmıştı.Karşısındaki bedene baktı. Fazlasıyla karizmatikti. Ama ona aşık olmuş muydu? Bu soruyu kendine sordu Jimin ama cevap bulamamıştı.

"Hyung artık çıkalım mı?"

Sarı saçlı olan başını salladı. Ve geri çekildi. Jungkook başı dönse de zorla ayağa kalktı. Revirden çıktılar.

"Jungkook istersen eve git fazla iyi görünmüyorsun.. B-bu arada az önce ki şey için özür dilerim.."

Jimin utanmıştı. Jungkook acı çekmesine rağmen gülümsedi.

"S-sorun değil hyung.."

"Seni evine bırakmamı ister misin?"

"Olur."

Jimin yanında ki bedenin koluma girdi ve beraber okuldan çıktılar. Arabaya binip Jungkook'un evine geldiler.

"Teşekkürler hyung."

Jungkook arabadan inerken başı tekrar dönmüştü ve geri yerine oturmuştu. Jimin hemen arabadan indi ve küçüğüne yardım etti. Bir elini omzuna attı. Fazla yakınlardı. Jimin yine o kokuda kaybolmuştu. Bu kadar güzel bir koku onun kendisini kaybetmesine neden oluyordu. Yavaşça kapıya doğru gittiler. Jungkook kapıyı açtı ve ikisi de eve girdi. Ev siyah ve beyaz tonların hakim olduğu bir görünüme sahipti. Jungkook'u odadaki siyah koltuğa oturttu.

"Şuan iyi misin?"

Jungkook başını salladı. Az önceki Jimin'in kokusundan dolayı kendinde değildi. Rahatlamıştı. Mutluydu. Ve en önemlisi huzurluydu. Dudaklarındaki tat hâlâ etkisini gösteriyordu ve Jungkook bu tadın dudaklarından gitmesini istemedi.

SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin