◇◇◇
"Jimin dosyaları odama getirir misin?"
Genç adam sevgilisine göz kırptı ve odasına geri döndü. Jimin sinsi bir gülüş ile dosyaları alıp odaya girdi. Siyah ve grinin oluşturduğu oda gerçekten çok hoştu. Sanırım odada ki en renkli şey Jimin'in pembe saçlarıydı. Jungkook sevgilisini izlemek ile yetinmişti. Her saniye onu kendine bağlıyordu.
Jungkook babası öldüğü için zorla şirketin başına geçmişti. Tek kardeş olduğu için miras ona kalmıştı. Jimin'i de sekreteri yapmıştı. Böylelikle birbirlerini görebiliyorlardı. Eun Ha ve Ha Min okula 5. sınıfa başlamışlardı. Artık 4 kişilik sıcak bir aile olmuşlardı. Jimin yavaş adımlarla masada onu izleyen sevgilisinin yanına gitti. Elindeki kalın dosyaları önüne koyduğunda sessiz bir şekilde uzun olanı izliyordu. Jungkook dosyaları sadece bahane için istemiş fakat onları imzalaması gerektiğini de biliyordu. Kısa olan sevgilisinin omzunda elini gezdirdi. Ve hafifçe masaya yaslandı.
Jungkook sandalyesini onu izleyen bedene çevirdi.
"Çok güzelsin."
Jimin gülümsedi. Şirkette fazla yakın olamıyordu. Bu da ikisini oldukça sinir etsede belli etmemeye adeta yemin etmişlerdi. Uzun olan ayağa kalktı. Karşısındaki duran küçük bedene baktı. Dolgun dudakları kurumuştu. 'Sanırım bugün karpuz aromalı lipbalmını sürmemişti.' Diye geçirdi içinden uzun olan. Kurumuş dolgun dudakları ince dudaklarıyla birleştirdi uzun olan. Jimin kolları boynuna dolayıp gözlerini kapatmıştı. Jungkook kısa olanın belinde ellerini gezdirdi. Ayrıldıklarında ikisi de kocaman gülümsemelerini sunmuştu.
"Bugün seninle baş başa takılalım mı?"
Jimin başını sallayıp konuştu.
"Olur. Benim de buna ihtiyacım vardı."
Jungkook telefonunu alıp Tae'yi aradı. Çocukların bir günlüğüne onda kalmasını isteyecekti. Hem çocuklar onu seviyordu. Tae ile kısa bir konuşma yaptıktan sonra Jimin'e döndü.
"Çıkalım mı?"
"İlk ben çıkayım. Sonra sen çık."
"Neden belli etmiyoruz ki? Artık zaten anlamadılar mı?"
"Bak sevgilim. Hatırlıyorsan baban sana bir belge imzalanmıştı. Ve bu belgede şirketin aile mirasının korunması hakkında bir bilgi vardı. Bu da eşcinsel olduğunu baban bildiği için zaten özellikle koymuştu. Bu anlaşmayı bozduğun da biliyorsun ki şirket anında başkasına devredilecek. Babanın eşcinselliğe karşı katı olduğunu basındaki herkes biliyor. Sadece biraz sabret olur mu? Şirket şuan tam anlamıyla senin üzerinde değil. Yaklaşık iki sene sonra diğer ortağın sözleşmesi bitecek. Son zamanlarda gitmek için olan çabasını da biliyorsun. Basına sızarsa bu sefer daha da ortalık karışacak. Sadece 2 sene dayan tamam mı? Aile mirasını korumak istiyorsun. Bu sebeple lütfen dayan. Ve evliliğimiz de gizli olması gerek sevgilim. Kendimiz ve ailemiz için. Seni seviyorum."
Sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurdu. Jimin haklıydı. Babası onun gizlemeyi dayanmayacağımnı biliyordu. Ve böyle bir madde koymuştu. Eşcinsel olduğunu ölmeden 1 hafta önce öğrenmişti. Bu bir hafta süre için de ağır bir hastalık ile mücadele edip savaşı kaybetmişti. Diğer ortak artık şirket işlerinden bıktığı için gitmek istiyordu. Fakat anlaşma bitene kadar gitmesi tekrar babası tarafından konulan bir madde yüzünden imkansızdı. Bu şirkette anlaşmalar asla değişmezdi. Tabi süresi bitene kadardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret
Fanfiction'Sana her baktığım da yeniden aşık oluyorum. Sana açılmak istiyorum. Fakat korkuyorum. Bir daha bana bakmayacaksın diye. Beni görmek istemeyeceksin diye korkuyorum. Bu yüzden sana itiraf edene kadar sadece küçük meleğim olarak kalacaksın.' -JeonJk.