14

654 34 4
                                    

Medya çok güzell*-*

Candy ile birlikte evin kapısına doğru yürüyorlardı. Yaşadığı anları unutamıyordu. Aklına geldikçe gülümsemeye sebep oluyordu.

Evin önüne geldiklerinde kapıyı açtı. Kucağındaki küçük köpeği yere bırakıp kapıdan geçmesi için bir aralık bıraktı.

Ardından jungkook da içeriye girip kapıyı kapattı. Kendini koltuğa bıraktı. Olanları tekrar ve tekrar hatırlıyordu. Fazla harikaydı. Yeniden utanmasına sebep olan o bakışlar aklına kazınmış gibiydi.

Kucağında hissettiği hafif ağırlıkla kucağına baktı. Yattığı yerden kalkıp oturma pozisyonuna geçti. Kucağında ki Candy'di. Hafifçe tüylerini okşamaya başladı. Evdeki sessizliği Jungkook bozdu.

"Sence Jimin beni seviyor mu?"

Köpeğin konuşamayacağını bilse de onunla konuşmak güzeldi.

"Acaba benimleyken nasıl hissediyor. Onun duygularını öğrenmek istiyorum. Bu yüzden gizli hayran olarak ona yazmaya devam etmeliyim. Ama şuan annesinden dolayı üzgün olduğunu biliyorum. Onu gizli olarak rahatsız edemem. En azından bir süreliğine..."

Küçük köpeğe hafifçe sarıldı. Yaptığı hareketler Jungkook'u güldürmeye yetiyordu. Saat 7'ye geliyordu. Bu yüzden Candy'i yere bıraktı ve etrafı kapattı. Böylece evden bir yere gidemezdi. Jungkook hemen yukarıya çıktı, odasına girdi. Üzerine rahat birşeyler giyinip kendini yatağa attı. Üzerine bir ağırlık çökmüştü. Yavaşça gözlerini kapattı.

Jimin babasını teselli etmek ile uğraşıyordu. Kendini güçlü durmalıydı. Babasını da kaybetmek istemiyordu.

"Baba lütfen sakin ol. Nolur... Annemi üzmeyelim. Bizi izliyor o şuan. Kendini topla güçlü olmak zorundayız. Onu özledin biliyorum. Bende çok özledim. Kalbim acıyor. Annemsiz geçen her saniye de kalbim daha çok acıyor. Annemin bizi izlediğini biliyorum. Bu yüzden güçlü durmak zorundayım. Lütfen sende güçlü ol baba."

. Onun için başka bir oda hazırlamıştı. O odada kalmak babası için iyi olmaya bilirdi. Babasını yatağına yatırdı. Çok güçsüz düşmüştü. Bu yüzden hemen uyumuştu. Babasına baktı. Gülümsedi, odadan çıktı. Kendi odasına girdiğin de gözüne Jungkook ile çekindikleri fotoğraflar denk geldi. Eline aldığında hepsine baktı. Küçüklükten büyüklüğe kadar...

Bir süre sonra uykusu gelmişti Jimin'in

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir süre sonra uykusu gelmişti Jimin'in. O da kendini uykunun kollarına bıraktı.

-Sabah

SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin