6

3.1K 140 35
                                    

YB GELDİİ♥♥

Jimin rahatlamıştı. Kendini biraz iyi hissediyordu. Jimin'in telefonu çaldı. Arayan Yoongi'ydi.

"Efendim hyung."

"Jimin, biz Hoseok ile bara gideceğiz. Gelmek ister misin? Biraz kafan dağılır. Hm?"

"Olur hyung. Şey yanım da birini daha alabilir miyim?"

"Alabilirsin."

"O zaman ben 8 de olur mu?"

"Olur"

Jimin telefonu cebine koydu. Ayağa kalktı ve yürümeye başladım. Aniden Telefonuna bir mesaj geldi.

Jeonjk: Selam Jimin.

Jiminpjm: Selam.

Jeonjk: Nasılsın?

Jiminpjm: Orta, sen?

Jeonjk: Neden Orta?

Jiminpjm: Boşver.

Jeonjk: Peki seni zorlamayacağım.

Jungkook sinirlenmişti. Hyungu neden ortaydı. Neden mutlu ve iyi değildi.

Jimin telefonu tekrar cebine koydu. Ona yazan kişinin kim oldunu merak ediyordu.

Bu aklımdaki soruyu bir kenara bıraktı ve Jungkook'un evine gitti. Jimin sadece Jungkook başka bir evini biliyordu. Bir de Jimin'in evinin yanındaki evi vardı. Jimin'e daha yakın olmak için orada oluyordu.

Jimin Jungkook'un yanına gitti. Kapıya hafifçe vurdu. Kalbi heyecandan ölecek gibiydi. Nedenini bilmiyordu. Sanki kalbi atmıyormuş gibiydi.

O an her an öleceğini düşündü. Ama açılan kapı sesi bu fikri düşünen Jimin'i kendine getirmişti. Jungkook'a baktı.

Jimin gülümsedi. Neden ona bakmak bu kadar huzurlu ve mutlu oluyordu? Kalbinde neden kelebekler uçuşuyordu? Nedeni neydi? Üzgünken neden onun yüzünü görünce aniden mutlu oluyordu? Jimin'e ne olmuştu?

Jungkook bir süre Jimin'i izledi. Neden bu kadar güzel ve zarifti? Kızları bile kıskandıracak güzellikteydi. Dolgun dudakları Jungkook'un onu öpme isteğini arttırıyordu. Çok mükemmel ve kusursuzdu.

Tıpkı bir melek gibiydi. Jungkook'un biricik meleği...

Jungkook gülümsedi. Düşüncesi bile onu kalpten götürmeye yetecekti. Aşık olmak çok farklıydı. Jungkook bunu biliyordu. Fakat bir meleğe aşık olmak çok farklıydı. Çünkü Jungkook Jimin'e aşıktı. O bir melekti. Ve Jungkook bir meleğe aşıktı.

Arada ki sessizliği Jungkook bozdu.

"Hyung içeriye gelsene. Ayakta kaldın."

Jimin masumca başını salladı. Çok şirin ve sevimli görünüyordu.

Jungkook tekrar gülümsedi.

SecretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin