Mysteriousprsn.s: Merhaba Jimin!
Jiminpjm: Yine mi sen? Kurtulamayacak mıyım?
Mysteriousprsn.s: Engeli kaldırmışsı sevindim. :3
Jiminpjm: Neden sevindin?
Acıdım kaldırdım işte.Mysteriousprsn.s: Bana acıdığın için kaldırdığını söylüyorsun.
Ama beynin benim kim olduğumu merak ettiğin için kaldırdığını biliyor. Öğrenene kadar engel atmazsın. Yani. :DdJiminpjm: Ya bu kadar emin olmak sence de zor değil mi? Ya engel atarsam? Bir daha kaldırmazsam?
Mysterikusprsn.s: İkimizde kaldıracağını biliyoruz Jiminie.
Jiminpjm: Bana Jiminie demezsen sevinirim. O kelimeyi tek bana Jungkook söyleyebilir. Sen başka söyle.
Yada neden söylüyorsun ki. Tanımıyorum. Bu yüzden bana hiçbir şey de.
Bu daha mantıklı olur.Mysteriousprsn.s: Benim hakkımda neleri merak ediyorsun?
Jiminpjm: Sıralamamı ister misin?
Mysteriousprsn.s: Hm... Sırala bakalım.
Jiminpjm: 1- Beni nereden tanıyorsun?
2-Bana mesaj atma sebebin?
3-Adın ne?
4- Beni gerçekten seviyor musun?
5- Seni tanıyor muyum?
Daha sıralamamı ister misin?Jungkook gördüğü mesaj ile istemsizce gülümsedi. Hyungu onu çok merak etmişti. Okuldan sonra Jimin'lerin evinin hemen yanındaki eve gelmişti. Gizlice ona bakıyordu.
-💭Mesajlar-
Kookiem🍪:
Hyung nasılsın?Mochim🍡:
İyiyim Kookie, sen?Kookiem🍪:
Bende iyiyim hyung. Seni çok özledim.~(っ˘̩╭╮˘̩)っJimin gördüğü mesaj ile utanmıştı. Kalbi hızlanmaya başlamıştı. Adeta vücudundaki bütün kan yanaklarına çıkmıştı.
Mochim🍡:
Ben de seni çok özledim Kookie.~(・ัω・ั)💬Kookiem yazıyor...
Kookiem🍪:
G-gerçekten mi?Mochim🍡:
Hmhm...Jungkook şaşırmıştı. Hyungu onu özlemişti. Aniden durdu.
"İyi ama bu normal birşey... Yani arkadaşız sonuçta... Özlemesi normal..."
Jungkook dudak büzdü.
"Ama yine de özlemiş. Özlemesi önemli. Ya özlemeseydi... Ay düşüncesi bile kötü."
Jungkook sevimli bir şekilde gülümsedi. Hızlıca evden çıktı. Jimin'in onu görme ihtimali olduğu için kendini iyice gizledi. En sonunda diğer eve geldiğinde Candy'i ona koşarken gördü. Sevimli köpeği kucağına aldığında gülümsedi.
"Beni mi özledin sen? Ya... Çok şirinsin."
Kucağındaki küçük köpek ile koltuğa oturdu.
"Biliyor musun? Jimin hyung beni özlemiş. Ya da ben ona seni özledim dediğim için mütevazı bir tavır olarak mı dedi? Bugün bana kokun çok güzel dedi. Asıl bilmiyor ki o çok mükemmel..."
Candy'i sevdikten sonra onu yavaşça yere bıraktı. Hızlıca
odaya çıkıp üzerini değiştirdi. Bu günü unutamıyordu.Jimin hâlâ o kişiyi düşünüyordu. Bir yandan da Jungkook'un onu özlediğini söylemesi de onu ayriyeten utandırıyordu. Küçüğünü birkaç saat sonra özlemeye başlamıştı. Neden olduğunu bilmiyordu. Yanındayken huzur dolu oluyordu.
Oturduğu yerden hızlıca kalktı. Babası şuan evde değildi. Saat akşam 7'ydi.
•••
❤️1.563 🗯️947
iamjeon: My big afraid to losing you.
📸/ @imagineperest
(Seni kaybetmekten çok korkuyorum.)@iamjeonfan.x: Neden bu kadar harika olmak zorundasın?
→ @jiminpjm: Adı üstünde o harika. Kimin kankası.
(276 beğeni.)
{Jimin yazdığı yoruma baktı. Kankası olduğu doğruydu. Fakat onu arkadaşı olarak görüyor muydu? Yoksa daha derin bir duygu mu vardı? Bu sorular Jimin'in aklını karıştırmaktan başka birşeye yapmıyordu.}
→ @imjeonfan.x: İnanmıyorum. Yorumuma Park Jimin yanıt verdi... Nereden atlıyoruz?ಥ‿ಥ
-Tüm yanıtları gör (28)@jiminpjm: Fazla yakışıklı çıkmışsın, Kookie.~(≧▽≦)
→@iamjeon: Teşekkür ederim Jiminie. Utandım.~
(Kabul ediyorum fazla soft. Ama dayanamadım. Çok şirinnn~(ノ≧∇≦)ノ ミ ┻━┻)
→@purposeless: Şuan sizi shipledim... :3 @iamjeon @jiminpjm
(304 beğeni.)
-Tüm yanıtları gör (80)@blankInfinity: Oppa çok yakışıklısın.
→maniacsarmy: Burası oppacı koktu.
-Tüm yanıtları gör (3)@imagineperest: Ne kadar güzel çekmişim...
(394 beğeni.)
→@iamjeon: Ya Namjoon hyung, burada benim de yakışıklı olmamın bir payı var.
(255 beğeni.)
→@imagineperest: Tabi tabi.
-Tüm yanıtları gör (7)°°°
Jimin sabah uyandığında yüzüne vuran güneş onu rahatsız etti. -Nasıl bir cümle buu- Hızlıca ayağa kalktı. Biraz daha beklerse geç kalabilirdi. Evden çıktığında karışısında gördüğü kişi ile istemsizce gülümsedi.
Yb geldi umarım beğenirsiniz... Kısa oldu üzgünüm...
Ufak bir sorundan dolayı yayımdan kadırıp tekrar koymak zorunda kaldım üzgünüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret
Fanfiction'Sana her baktığım da yeniden aşık oluyorum. Sana açılmak istiyorum. Fakat korkuyorum. Bir daha bana bakmayacaksın diye. Beni görmek istemeyeceksin diye korkuyorum. Bu yüzden sana itiraf edene kadar sadece küçük meleğim olarak kalacaksın.' -JeonJk.