Luku 15

62 9 3
                                    

Varistassun nk:

"Varistassu! Herää!" säpsähdän huutoon närkästyneenä. Avaan silmäni, ajatellen olevani lämpimällä vuoteelleni, mutta olenkin jossain metsässä- tuntemattomassa sellaisessa.
"Varistassu!" kuuluu taas huuto. Nousen ripeästi ylös, ja etsin katseellani kissaa.
^Katseellani... Minähän näen!^ tajuan.
"Olen tässä" kuuluu ääni takaani. Käännän päätäni, ja näen Kirkastähden hohtavan hahmon.
"K-Kirkastähti... " mau'un hiljaa. "Olen pahoillani."
"Ei, ei tarvitse pahoitella. Mutta sinun on palattava Aurinkoklaaniin nyt!" kuollut päällikkö käskee.
"Mitä?! Ei, viihdyn täällä! Täällä minua ei aliarvoida, ja saan neuvoa muita, eikä toisinpäin!" sihahdan saaden tarmoni takaisin.
"Kohtalosi on Aurinkoklaanissa! Et voi paeta sitä!" Kirkastähti murisee.
"Mutta ystäväni ovat täällä!" huudahdan.
"Sinun pitää kouluttaa neljä valittua kissaa siskosi kanssa!" ennen leppoisa sekä ystävällinen naaras naukuu vihaisesti.
"Ei! Kaikutassu voi tehdä sen!"
"Voit siirtää Kuuklaanin Aurinkoklaanin rajanaapuriksi! Mutta sinun pitää palata!" Kirkastähti sähisee. Hämmennys valtaa mieleni.
"Voisinko todella?" kysyn.
"Voisit. Metsään Aurinkoklaanin reviirin vieressä. Siellä he voivat elää." sitten Kirkastähti alkaa haalistua, ja katoaa lopulta kokonaan.

Herään unestani.
^Kiitos, Kirkastähti" ajattelen, ja lähden pää viidentenä tassuna Murattitähden pesälle.
"Sisään?" kuuluu kysyvä ääni sisältä. Pöllähdän päällikön eteen.
"Kirkastähti- se kissa, kenestä olen kertonut- ilmestyi minulle unessani. Minun pitäisi palata Aurinkoklaaniin... Mutta hän ehdotti, että tulisitte Aurinkoklaanin rajanaapuriksi. Siinä lähellä on metsä, joka voisi olla reviirinne." mau'un.
"Oikeasti?" Murattitähden häntä ponnathaa pystyyn innostuneesti. "Kutsun heti vanhimmat soturit koolle. Odota täällä!"

Päivää taas muruset <3
Nää uusimmat luvut ei oo ollu kauheen pitkiä, sorry :C
Mut aika kiire on... Ajattelin saada tän joskus valmiiks xD

Kukas on just sun lempihahmo, joku muu kun Varistassu tai Kaikutassu?? Tai ei ainakaa molemmat xd

Mut btw, nähään ens luvus!

Soturikissat: Tulikissa (Auringonvalo) Where stories live. Discover now