0.5

1.3K 132 17
                                    

yellowmarshmallow: selam:))

handsomeseokjin: selam yavru ayı.

yellowmarshmallow: anime izlerken aklıma sen geldin. Pardon hiç çıkmadın.

handsomeseokjin: öyle mi?

yellowmarshmallow: öyle.

handsomeseokjin: hangi anime belki izlemişimdir.

yellowmarshmallow: adını unuttum. Ama gay animesiydi.

handsomeseokjin: neden ben aklına geldim ki?

yellowmarshmallow: doğru gelmediniz hep aklımdaydınız.

handsomeseokjin: artık kız olduğundan şüphelenmeye başlayacağım. Veya bana aşık olduğunu.

yellowmarshmallow: kız değilim ve sadece kızlar böyle sözler söylemez.

handsomeseokjin: peki peki. Öyle olsun.

yellowmarshmallow: bugün çok yorgun görünüyordun. Yarın okula gitme.

handsomeseokjin: bir şeyim yok.

yellowmarshmallow: NASIL YOK? TANRIM! DERSTE NEREDEYSE BAYILACAK OLAN BEN DEĞİLDİM ZATEN.

handsomeseokjin: tamam sakin ol.

Bir dakikaa!!

Ben bugün sadece iki sınıfa ders verdim.

12/A ve 12/C bu iki sınıftan birindesin değil mi?

yellowmarshmallow: upss!

handsomeseokjin: ehehehe bulacağım seni.

yellowmarshmallow: hı hı. Neyse Bay Kim bana bir fotoğrafınızı atar mısınız?

handsomeseokjin: neden?

yellowmarshmallow: çünkü istiyorum?

handsomeseokjin: ah tabi. Ama atarsam bana aşık olabilirsin gene de atmamı istiyor musun?

yellowmarshmallow: ben size zaten aşığım Bay Kim. Benim kim olduğumu bilmeseniz bile ben sizi biliyorum ve aşığım. O yüzden buradan rahatlıkla söyleyebilirim. Ve siz beni bulmadan ben hazır olduğumda ben sizin karşımıza çıkacağım.

handsomeseokjin: gerçekten çok komik bir şakaymış. Neyse bir selca atayım bari.

yellowmarshmallow: fotoğraf için teşekkürler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yellowmarshmallow: fotoğraf için teşekkürler. Ama benim sevgimi hafife alma.
(Görüldü)

not in my dream, taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin