1.4

1.1K 103 64
                                    

jininayısı: telefonumu aldım hahaytt.

kimseokjin12: öyle mi slsmşsms?

jininayısı: aa dur seni arayacaktım değil mi? Arıyorum..

Jin tam cevap yazacaktı ama çalan telefonu bunu engellemişti.

"Selam."

"Ya bak ciddiyim sen benim telefon numaramı nereden buldu. Bir de kendi numaranı gizlemişsin."

"Ben hacker'ım hahayt."

"Doğruyu söyle!"

"Tamam tamam kel öğretmen bir gün telefonunu sınıfta unutmuştu ben de telefonu açıp senin numarana baktım."

"Vay be! O kelin de beyni saçlarıyla bereber dökülmüş heralde."

"Bence de."

İkisi de susmaya başladılar, sessizliği bozan V oldu.

"Ee sen ne yapıyorsun?"

"Şu anlık bir şey bir şey yapmıyorum ama az sonra markete gidip evin ihtiyaçlarını alacağım."

"Hmm. Evlenince beraber gideriz almaya değil mi kocacığım?"

V'nin kalın sesi Jin'nin kulağına çok hoş gelmişti. V'nin sesi gerçekten muhteşem idi. Jin'e sesi tanıdık geliyordu ama bir türlü çıkaramıyordu. Merak ediyordu kim olduğunu. Kimdi V? Aslında cevap hemen gözünün önündeydi ama göremiyordu. Belki de kördü...

Jin kıkırdayarak, "Rüyanda mı?" dedi.

"Yio gelecekte. Yani en azından 5 veya 6 yıl içerisinde."

"O kadar eminsin yani?"

"Evet. Vermezlerse seni kaçıracağım. Hayatının sonuna dek benimlesin başka yolu yok."

"Yaaa! Öyle mi?"

"Öyle."

"Sen kim köpek beni kaçırmak? Sen beni kaçıramazsın ben seni kaçırırım ."

"Benim için sorun yok beraber olacaksak."

Jin utanmıştı. Verecek cevap bulamıyordu. Bu yüzden sessiz kalmıştı.

"Aman aman kimler utanıyormuş?"

Jin ani bir hareketle telefonunu kapattı. Yüzünün kızardığına emindi. Önceden bir sürü kişi ona, onu sevdiğini söylemişti ama ilk defa biri ona sevdiğini vb. Şeyler söylediği için utanıyordu.

  V tekrar arada Jin çalan telefonu açtı.

"Ama niye utanıyor-"

Jin telefonu kapatmıştı. Eğleniyordu nedense.

Tekrar çaldı telefon.

"Utanmana gerek y-"derken gene kapandı telefon.

Jin evde kahkahalarla gülüyordu. Ve telefon gene çaldı.

"Bak ciddiyim utanm-"

Ve gene telefon kapandı. Jin gerçekten çok eğleniyordu. Telefon gene çaldı.

"Komik değils-"

Jin gene kapattı ve V'nin şu anki halini merak ediyordu. Telefon gene çaldı ve açtı.

"Seni seviyor-"

Jin gene kapattı bu sefer kahkahalarla gülmüyordu sadece garip bir şekilde sırıtıyordu. Kabul etmekte zorlansa da V'nin sevgisi hoşuna gidiyordu. Jin'in artık bir tane daha sığınacak kapısı vardı.

not in my dream, taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin