2.0

1K 85 104
                                    

"Neler oldu burada?" Jin seslendiğinde Jungkook ve Taehyung Jin'in olduğu tarafa baktılar.

"B-biz bilmi-yorum." dedi Jungkook. Hâla şok içerisindeydi. Aşık olduğu kişi şu an yerde yatıyordu kanlı bir şekilde.

Taehyung Jimin'in yattığı yere gitti. Nabzına baktı, atıyordu yavaş bir şekilde.

"Hey! Hâlâ yaşıyor!" diye bağırdı Taehyung.

"Hadi ne duruyorsunuz ambulansı arayın kan kaybından ölebilir." dedi Jin.

Ama Jungkook da Jimin'in yanına gittiği için Jin ambulansı kendisi aramıştı.

Jungkook üzerindeki hırkayı çıkardı ve Jimin'in karnındaki bıçak yarasına sardı.

Çok fazla kanıyordu.

Jungkook, Jimin'e sarıldı.

"Ben sana, seni sevdiğimi söylemeden ölemezsin küçük adam." diye fısıldadı Jimin'in kulağına. (Çocuk adam da kimmiş)

Taehyung ise ağlıyordu. Gözyaşları Jimin'in ayakkabısına geliyordu.

Ne diye Jimin'i bıçaklamışlardı?

Jin ise şaşkınlıktan ne yapacağını bilmiyordu.

3 tane öğrencisi yıkılmıştı. Jin nasıl yıkılmasın?

Taehyung'un ağlaması şiddetlendi-hıçkırarak ağlıyordu.

Jin, bu çocukların yaşadığının neredeyse aynısını yaşamıştı. Olanları hatırladığı için gözünden bir damla yaş düştü. Doğru ya bugün ayın 21'ydi. Bugün Namjoon'un ölümünden 1 ay sonraki gündü.

"Jimin dayan lütfen!" Jungkook, Jimin'in kulağına kimsenin duyamayacağı bir şekilde fısıldıyordu.

"Seni seviyorum. Lütfen uyan. Söz veriyorum söyleyeceğim."

Jimin'den hiçbir şekilde ses gelmiyordu. Bu durum herkesi endişelendiriyordu. Seslere gelen bir sürü kişi vardı.

En sonunda ambulansın sesi duyuldu. Ambulans geldi ve Jimin'in olduğu tarafa sedyeyle geldi doktorlar.

Bir tane kadın Jimin'in nabzına baktı. Yarasına baktı.

"Bu hastayı ambulansa açmamız gerek yoksa ölebilir."

Başka bir kadın, "Ama bu çok tehlikeli eğer hastaya bir şey olursa senin üzerine kalır."

"Siz aptal mısınız hastaya bir şey yapılmazsa 10 bilemedin 15 dakika sonra ölecek!"

"Hastaneye yetiştiremez miyiz?"

"Aptallaşma Minji risk almaya gerek yok! Neyse hemen hastayı ambulansa götürün!"

Minji diğer kadın doktorun dediklerini yaptı.

"Peki biz gelebilir miyiz?" dedi Taehyung.

Minji, " Hayır, siz kendiniz gelebilirsiniz ancak."

"Niye?" dedi Jungkook titreyen sesiyle.

"Bakın çocuklar siz şu an zaman kaybına neden oluyorsunuz. Ben sizi götürürüm." dedi Jin.

Minji ve meslek arkadaşları ambulansa binip gittiler. Geriye Jimin'in yerde duran kan izleri kalmıştı.

"Hadi gelin!" diyerek arabasını gösterdi Jin.

Taehyung ve Jungkook, Jin'in arabasına bindi. Taehyung zaman kaybını önlemek için ön koltuğa oturdu. Kesinlikle zaman kaybını önlemek için. Jin arabayı çalıştırdı. Ve hızlı bir şekilde hastaneye gitmeye başladı.

not in my dream, taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin