Jin sabah alarmının sesiyle kalktı. Dün olanlardan sonra bütün gece ağlamıştı. Neye ağladığını bile bilmiyordu. Söylediği için mi yoksa Taehyung gittiği için mi? Bilmiyordu. Ama bildiği kesin bir şey vardı o da ikisi de üzgündü.
Jin hemen dünden kalma pizzadan iki dilim yedi. Çok fazla aç değildi ama enerji toplayabilmesi için yemesi gerekiyordu.
Dün olanları düşünerek yedi pizzasını. Hatta yerken gözünden bir damla yaş bile gelmişti.
Daha fazla zaman kaybetmemek adına evden çıktı. Bugün hâli yoktu bu yüzden arabayla gidecekti.
Okula geldiğinde arabadan indi.
Şimdi ne yapacaktı?
Nasıl bakacaktı onun yüzüne?
Jin içeriye doğru adım atar atmaz gözleri birini arıyordu. Yoktu. Bir oh çekti içinden Jin. Şu an onunla karşılaşmak için cesareti yoktu.
En kötüsü bugün onun sınıfına dersi vardı. 12/C.
Jin öğretmenler odasına girdi.
"Hey Jin dün bir tane hamburger yemişim. Tanrım çok güzeldi! Bir gün seninle de gitmeliyiz."
"Peki gideriz Bay Lee."
"Tamam."
Bay Lee arkasına baktı ve "Bayan Park şu kağıtların fotokopisini çekebilir misiniz?" dedi.
Jin arkadına döndü. Bu kadından nefret ediyordu hem kendisine hem de Taehyung'a sarkıntılık etmişti. Kim bilir daha kaç tane öğrenciye sarkıntılık etmişti.
"Tabi."
Bayan Park Jin'in karşısında duran Bay Lee'nin elindeki kağıtları almak için o tarafa doğru gitti. Giderken Jin'e fazla yakındı. Baya fazla yakındı. Çok fazla yakın olduğu için Jin'in aşağıda olan eli Bayan Park'ın neredeyse özel bölgesine geliyordu.
Jin hemen elini çekti. Gözü seyiriyordu.
"Teşekkür ederim."
"Bir şey değil."
&&
Jin dersi olduğu 12/C'ye girerken kalbi hızlı atıyordu.
Korkuyordu.
Jin daha fazla beklemeyip sınıfa girdi. Daha girer girmez Taehyung'la gözleri kesişti. Hemen geri çevirdi gözünü Jin.
"Evet arkadaşlar dün verdiğim ödevleri yaptınız mı?"
Sınıftan bazıları onaylayan bazıları onaylamayan mırıltılar çıkıyordu.
"Anlaşılan bazılarınız yapmamış."
Jin bir süre öğrencilerine baktı.
"Yapmayanlar parmak kaldırsın."
Sınıfta 9 kişi parmak kaldırmıştı. Yapmayanlar arasında Taehyung da vardı.
"Niye yapmadınız sizden bir açıklama bekliyorum."
Jin işk sıradaki bir kızı işaret ederek neden yapmadığını sordu. Kız unuttuğunu söyledi...
Sıra Taehyung'a geldi.
"Neden yapmadın?"
"Üzgündüm. Hem de yapmak istemiyordum."
"İsteyip istememin önemli değil! Ödevini yapmalıydın."
"Bunu bir sözü bile tutamayan adam mı söylüyor?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not in my dream, taejin
Fanfiction"Neden bana teşekkür ediyorsun ki? Benim sana teşekkür etmem gerek." "Hayır, seni sevdiğim için teşekkür ederim." Eski adı; müdür müdür müdür?