"Haydi uyan!"
Taehyung yatakta yatmaya devam ediyordu.
"Uyansana be çocuk!"
Hâlâ uyanmadı Taehyung.
"Jin'e 13 yaşına kadar altına kaçırdığını söylerim, uyan."
Taehyung en sonunda uyandı.
"Ne var ya?"
"Salak bugün Jimin'i ziyaret ettikten sonra yemek yemeye gidecektik ya."
"Bugün okul yok muydu?"
"Okul kimin umrunda?"
"Hey benim umrumda!"
"Çünkü Jin var değil mi?"
"Evet. Neyse gidelim." dedi Taehyung. Evine yıkılma kararı çıktıktan sonra Jungkook'da kalmaya başlamıştı. İlk başta Jin onun evinde kalmasını teklif etmişti ama o geri çevirmişti. Jin'e bir şey yapacağından korkuyordu. Evini kim yıktırıyordu bilmiyordu ama o kişiye sinirliydi.
Dün gece ilk defa Jungkook'un evinde kalmıştı. Jungkook evine girer girmez tekefonuna mesaj gelmişti. Mesaj aklına gelince tekrardan telefonunu çıkardı ve mesaja baktı.
Bilinmeyen numara: :D
"Acaba neden ikide bir telefonuna bakıyorsun?" dedi Jungkook. Mesajlardan haberi yoktu.
"Niye bakmayayim?"
"Doğru. Neyse hadi hemen gidelim. Belki Jimin uyanmıştır."
"Belki."
Taehyung evinden çıkarılan eşyalarından hepsini alamamıştı sadece birkaçını almıştı. Onlar da önemli eşyalarıydı. Aldığı şeyler arasında kıyafetleri de vardı.
İkisi de hazırlandılar. Taehyung, gri bir kazak giydi altına da siyah pantolon. Jungkook ise Jimin'in en sevdiği renkli kıyafetleri giydi. Üstünde mavi desenli siyah kazağı, altında isr siyah kot pantolonu vardı. Jimin'i hep ziyarete gittiğinde mavi ve siyah giyiniyordu.
"Hadi gidelim."
İkisi de evden tam çıkacaktı kki Jungkook'un annesi onları durdurdu.
"Hey nereye gidiyorsunu? Neden üstünüzde fırmalarınız yok?"
"Eee... Bugün okul yok da."
"Tamam inandım. Bari yemek yiyin öyle gidin."
İkisi de yemek yemek istemiyordu.
"Yok biz almayalım, gidel-''derken karnı guruldamıştı. Jungkook bir kahkaha patlattı.
"Yalancının mumı yatsıya kadar sönermiş." dedi Bayan Jeon. "Hadi gelin kahvaltıya."
Taehyung ve Jungkook oflaya oflaya yemek masasına oturdular.
"Jimin oğlum uyansın da hep beraber kahvaltı yapalım."
Bayan Jeon, oğlunun Jimin'e aşık olduğunu bilmiyordu. Jungkook söylememişti çünkü ailesinin nasıl bir tepki vereceğinden korkuyordu. Ailesinden sadece abisi biliyordu. O da arada sırada jungkook'u tehtid ediyordu.
"Ellerinize sağlık Bayan Jeon biz şimdi kalkalım."
"İyi peki sizin hiç oturmaya hevesiniz yok."
"Hwr şey için teşşekkürler!" dedi Taehyung. Sonra çıktılar evden.
"Annem sen varken böyle davranıyor. Sen yokken beni yememem için döverdi büyük ihtimal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not in my dream, taejin
Fanfiction"Neden bana teşekkür ediyorsun ki? Benim sana teşekkür etmem gerek." "Hayır, seni sevdiğim için teşekkür ederim." Eski adı; müdür müdür müdür?