1.7

981 104 85
                                    

"Evet sınav başladı!"

Jin 12/A ve 12/C'yi aynı anda sınav yapıyordu. Tabii 12/A'da başka bir öğretmen vardı.

Jin, dersi 12/C'de olduğu için 12/C'deydi.

"Hocam sınavı çok zor yapmışsınız ama!"

"Nasıl zor? Ben en kolay soruları seçtim."

"Ama hocam kâğıt bana bakıyor ben kâğıda bakıyorum."

"Tamam biraz daha bak belki sonra evlenirsiniz." dedikten sonra Taehyung'la göz göze geldiler. Jin hemen bakışlarını başka bir yere çevirdi tabii.

"Oh iyi seneyeki 14 şubata yalnız girmeyeceğim o zaman hehe." dedikten sonra öğrenci, bütün sınıf gülmeye başladı.

"Hadi hadi sınava dönün bakın tenefüs zili çalınca hemen toplarım veya konuşanın kâğıdına 0'ı basarım."

"Hocam yalnız her sınavda böyle diyorsunuz ama bize hiç sıfır vermediniz. Her zaman da tenefüste bize fazladan süre veriyorsunuz. Hocam bize kıyamıyorsunuz değil mi?" öğrenci, son cümlesini söylerken aegyo yapmıştı.

"Tamam belki size kıyamıyor olabilirim ama siz bana çok güzel kıyıyorsunuz." dedikten sonra Jin, Taehyung'a bakmıştı.

"Hocam ne zaman kırdık! Hocamızı kıran kim lan! Gelsin karşıma! Yemiyor mu haa?"

"Sensin salak çocuk şu an konuşurken bile beni kırıyorsun. Ühüü ağlatıyorsunuz beni ühü ühü."

Jin numaradan ağlıyordu. Ama büyün sınıf kahkahalarla boğuşmuştu. Bir kişi hariç. O kişi gülmemek için zor duruyordu.

"Hocam 5 dakika izin alabilir miyim?"

"Ne için?"

"Hocam sizi kırdığım için kendimi döveceğim de."

"Ha tabi sana 5 dakika izin."

Jin'in öğrencisi Soobin ayağa kalkıp sınıfın en arkadına gitti.

"Siz rahatsız olmayın devam edin sınavınıza. Benim işim biter hemen."

Soobin eliyle kendine tokat atmaya başladı.

"Saçmalama otur yerine Soobin!"

"Peki hocamm." diyerek yerine oturdu soobin.

"Çok fazla vakit kaybettik hadi hemen sınavınıza dönün."

Zil çaldığında tabii ki de Jin öğrencilerine fazladan süre vermek zorunda kalmıştı.

Sınıfın içerisinde, sınav kâğıdını önceden vermiş öğrenciler gülerek sınavı yetiştirmeye çalışanları izliyorlardı.

"Hadi bütün kâğıtları getirin! Süre doldu."

Bütün herkes kâğıdını verdi. Jin bütün bu kâğıtları dosyasına koydu evde kontrol edecekti.

Taehyung zil çalar çalmaz sınıftan çıkıp kantine inmişti. Daha fazla Jin'i görmek istemiyordu. Onu unutmayı istiyordu ama yapamıyordu.

Ona olan aşkını unutamıyordu.

Kantinden çikolatalı süt alıp boş bir masaya oturdu.

"Hey TaeTae sınav nasıl girdi?" dedi Jimin.

"Girmedi ki."

"Gene mi yüksek alacaksın?"

"Hayır. Bütün soruları boş bıraktım."

"Niye ki? Mal mısın?"

Taehyung sessiz kaldı. Jimin hemen konuşmaya başladı.

"Sen önceki sınavı Jin'in seni fark etmesi için yüksek almıştın. Şimdi gene mi fark etmesi için yapıyorsun?"

not in my dream, taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin