2.2

895 83 91
                                    

Jungkook kanla kaplıydı. Ailesi şok geçiriyordu. Jungkook'u bıçaklayan kişi nasıl oldu da girmişti hiç ses yapmadan eve? Bu açıklanamayan birkaç sorudan biriydi.

"Bence yaşayıp yaşamadığına bakmalıyız." dedi Jin. Kimseden ses soluk çıkmayınca Jungkook'un yanına gitti.

"Hey Jungkook!" diyerek sarstı Jungkook'u.

Daha fazla sarstı. Sonra nabzına baktı. Atıyordu. Jungkook yaşıyordu.

"Hey yaşıyor!" diye bağırdı Jin.

"Ne bu tantana be!?" dedi Jungkook.

"Aman Tanrı'm hemen nasıl dirildi bu?" dedi Jungkook'un abisi.

"Hyung ne dirilmesinden bahsediyorsun?"

"Bu çocuk bıçaklanmamış mıydı?" dedi Jungkook'un annesi.

"Ne bıçaklanması." dedi Jungkook.

"Tanrı'm karnında koskoca bir yara var!" dedi Taehyung.

"Ne yara mı?"

Jungkook karnına baktı ve hafif bir çığlık attı. Fakat sonra burnuna gelen ketçap kokusuyla sakinleşti.

"İyi de bu ketçap. Bana neden böyle bir şaka hazırladınız ki?"

Taehyung yere yığıldı.

Birisi Taehyung'la oynuyordu bir oyuncak gibi.

"Ketçap mı? Nasıl olur? Jungkook sen mi yaptın?"dedi babası.

"Ben,Koskoca Jeon Jungkook, uykumdan kalkıp böyle bir şaka hazırlayacağım?"

"Haklı." de Taehyung.

"O zaman bunu kim yaptı?"

"Ben yaptım." dedi Jin. Diğerlerinin endişelenmesini istemiyordu. Bu yüzden bir yalan söylemek zorundaydı. O da bu işe karışmıştı. Artık bu 3 koca bebeğin-jimin,jungkook ve taehyung- yanında duracaktı.

"O yapmadı ben yaptım." dedi Taehyung. Sevdiceğinin başına bela almasını istemiyordu.

Jin diretmedi çünkü 'ben yaptım' deseydi Taehyung gene 'ben yaptım' diyecekti.

"Çocuklar bir şaka için bu kadar şey yapılır mı!??!" dedi Bay Jeon.

"Ee..şey... komik olacağını düşünmüştüm de."

"Taehyung cidden çok inandırıcıydın ama bir daha yapma yüreğim ağzıma iniyordu." Bayan Jeon her şeye olumlu bakan insanlardandı. Fakat Bay Jeon biraz daha sinirliydi.

"Neyse ne çıkın hadi evimden! Yatağımdan ayrılmak zorunda kaldım sizin yüzünüzden." dedi Jungkook'un abisi.

"Ben onları geçireyim siz yatağınıza geri dönün." dedi jungkook. Bir yandan da üstündeki ketçapı parmağıyla alıp yiyordu. "Hem üstümü de değiştiririm."

"Peki." Jungkook'un aile üyeleri teker teker, Jungkook'un odasından çıktı.

Kapı kapanınca Jungkook üstündeki siyah tişörtü çıkardı. Jungkook muhteşem kaslarını sergiliyordu.

Taehyung, Jin'in yanına gelerek onun gözlerini kapattı.

"Taehyung ne yapıyorsun? çek şu ellerini!"

"Arkadaşımın namusunu korumaya çalışıyorum sadece." dedi Taehyung.

"Aynen öyledir kesinlikle." dedi Jungkook. Üstüne sarı bir tişört giymişti.

"Sen de az kas yap be!" dedi Taehyung.

"Ne oldu kıskandın mı?"

"Hayır hiç de bile! Beni böyle de seversin değil mi Gelecekteki Kocacığım." dedi Taehyung. Mutlu olmaya çalışıyordu. Hepsi öyle. Üzgün olmak bir boka yaramayacaktı çünkü.

not in my dream, taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin